نسخه چاپی

وزیر خارجه اسرائیل:رهبران ایرانی ، رهبرانی تحصیل كرده و كاریزماتیك هستند

«اویگدور لیبرمن » وزیر خارجه افراطی رژیم صهیونیستی اعلام كرده است كه ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست ، اما در عین گفته است كه مذاكرات ماه آینده میلادی آخرین فرصت برای ایران است .

«اویگدور لیبرمن » وزیر خارجه افراط گرای رژیم اسرائیل اعلام کرد که ایران به دنبال دست یابی به سلاح هسته ای نیست .

به گزارش «تابناک» ، وی که روز شنبه در جمع یهودیان سنگاپور سخنرانی می کرد ، افزود که مذاکرات ایران و غرب در ماه آینده میلادی آخرین فرصت ایران برای تغییر مسیر این کشور است .

«لیبرمن »همچنین گفت که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست ، بلکه انگیزه های سیاسی است که ایران را به این مسیر کشانده است .

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به مخاطبانش گفته است که ایران به دنبال انقلاب اسلامی در کشورهایی از جهان است که امکان وقوع آن وجود دارد .

وی همچنین ادامه داده است که رهبران ایران ، رهبرانی کاریزماتیک و تحصیل کرده هستند که برخی از آنان در بهترین دانشگاه های جهان تحصیل کرده اند و می توانند به خوبی از بهانه اسرائیل برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند .

«لیبرمن » در عین حال اظهار امیدواری کرد که مذاکرات 25 فروردین ، مذاکراتی سازنده باشد و از آن پیغام های مثبتی به جهان مخابره شود.

اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که در گذشته جز به جنگ ، راضی نمی شد در حالی است که ایران و رهبر معظم انقلاب به کرات اعلام کرده که به دنبال تولید و استفاده از سلاح هسته ای نیست ، اما در عین حال هم از همه مردم مسلمان و مظلوم در هر کجای جهان حمایت می کند و پشتیبانی از گروه هایی که برر ضد اشغالگری و تجاوزگری مقامات صهیونیست هم به پا خواسته اند را در زمره مهم ترین اهداف خود قرار داده است .

۱۳۹۱/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...