نسخه چاپی

برگزاری همایش ایرانیان در خارج كشور؛به چه قیمت؟

لیدر جریان انحرافی كه از كیسه بیت المال هزینه های مورد نیاز برای برگزاری همایش در خارج كشور خصوصا" كشورهای اروپایی را تامین نموده است تصور می نمود در صورت اطلاع طرف خارجی از این امر؛ فرش قرمز برایش پهن می كنند . در حالی كه ؛ علیرغم پیگیری های مختلف ؛ اعطای ویزا منوط به انجام انگشت نگاری از اعضای هیئت ایرانی گردید كه نهایتا" برگزاری همایش در كشور سوئد فعلا" از دستور كار خارج و برگزاری همایش كشورهای آلمان و هلند به بعد از عید نوروز موكول شده است .

ليدر جريان انحرافي كه از كيسه بيت المال هزينه هاي مورد نياز براي برگزاري همايش در خارج كشور خصوصا" كشورهاي اروپايي را تامين نموده است تصور مي نمود در صورت اطلاع طرف خارجي از اين امر؛ فرش قرمز برايش پهن مي كنند . در حالي كه ؛ عليرغم پيگيري هاي مختلف ؛ اعطاي ويزا منوط به انجام انگشت نگاري از اعضاي هيئت ايراني گرديد كه نهايتا" برگزاري همايش در كشور سوئد فعلا" از دستور كار خارج و برگزاري همايش كشورهاي آلمان و هلند به بعد از عيد نوروز موكول شده است .
چرا برگزاري اين همايش ها در كشورهاي اروپايي آن هم در شرايطي كه برخي از اين كشورها به بهانه هاي مختلف در راستاي تحريم و فشار اقتصادي بر جمهوري اسلامي ايران با دشمنان قسم خورده نظام سنگ تمام گذاشته اند و دست از خصومت و لجاجت بر نمي دارند موردتاكيد ليدر جريان انحرافي است ؟


* آيا در اين شرايط سخت اقتصادي صرف چنين هزينه هايي ضرورت دارد؟

* چه افرادي در اين همايش ها سود مي كنند ؟

* آيا وزارت خارجه در برگزاري نقشي دارد يا برخي سفراي وابسته به اين جريان انحرافي قصد خوش خدمتي داردند؟

* نتايج همايش هاي مشابه براي كشور چه منافعي داشته است ؟

* آيا با صرف چنين هزينه هايي ؛ زندگي محرومان را سخت تر نمي كنيم ولي دم ارز كرامت انساني مي زنيم ؟

* و آيا بهتر نيست هنگامي كه دم از كرامت انساني ميزني ؛ در راستاي بهبود وضعيت اقتصادي قشر محروم بكوشيم ؟

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...