نسخه چاپی

ادامه درگیری‌ها در شمال لبنان

با وجود هشدارهای دلسوزان لبنان نسبت به فتنه قریب الوقوع در این كشور، اوضاع امنیتی شمال لبنان با درگیری‌های پراكنده‌ای كه در آن صورت می‌گیرد، شكننده است.


به گزارش نما به نقل از المنار، «عماد فایز القاسم» شهروند 25 ساله لبنانی دیروز در اثر درگیری‌هایی که در منطقه اردوگاه آوارگان برج الشمالی در صور روی داد، جان خود را از دست داد. وی بر اثر اصابت گلوله‌های مسلسل کشته شد.

المنار و نشست امنیتی که بعد از این درگیری در داخل اردوگاه برگزار شد، این درگیری را یک درگیری شخصی اعلام کردند. در این درگیری 5 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان صور انتقال داده شدند.

گروه‌های فلسطینی بعد از این درگیری‌ها بلافاصله تلاش برای کنترل اوضاع را آغاز کردند. این درگیری در حالی انجام می‌شود که بنا بر برخی اخبار و اطلاعات، اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان اخیرا شاهد تحریکات سلفی‌ها برای اعلام موجودیت یک گروهک تروریستی مسلح در این کشور است.

همچنین دیروز درگیری‌های پراکنده‌ای در منطقه جبل محسن و با اقدام نظامی تعدادی از جوانان این منطقه در اعتراض به حمله به دو جوان طرابلسی صورت گرفت.

نضال محی الدین و لوی سراج دو جوان لبنانی بودند که در پی عبور از طرابلس از سوی تعدادی از جوانان این منطقه هدف ضربات چاقو قرار گرفتند. حال نفر اول وخیم گزارش شده است.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...