نسخه چاپی

مهرعليزاده:

خاتمی نیاید تنها گزینه اصلاح‌طلبان ائتلاف است

عکس خبري -خاتمي نيايد تنها گزينه اصلاح‌طلبان ائتلاف است

كاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت: در صورتی كه به هر دلیلی آقای خاتمی وارد انتخابات نشود، تشكیل یك ائتلاف متشكل از كاندیداهای مطرح اصلاح‌طلب، تنها راه موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 است.


به گزارش نما، محسن مهرعلیزاده کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آتی در گفت‌و‌گو با فارس، ضمن پیشنهاد «طرح انسجام» برای به وحدت رسیدن اصلاح‌طلبان اظهار داشت: در صورتی که آقای خاتمی حاضر به ورود به انتخابات نشود، باید یکی از دو یا سه نفر از کاندیداهای مطرح در قالب یک ائتلاف و تحت هدایت هیأتی متشکل از بزرگان اصلاح طلب به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان معرفی شود.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه تنها گزینه مطرح مورد اجماع، شخص خاتمی است، گفت: تلاش و امید همه فعالین اصلاح‌طلب نیز مجاب کردن آقای خاتمی برای ورود به انتخابات است و در صورتی که به هر دلیلی آقای خاتمی وارد انتخابات نشود، تشکیل یک ائتلاف متشکل از کاندیداهای مطرح اصلاح‌طلب، تنها راه موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 است.

مهرعلیزاده در پاسخ این سوال که با توجه به تعدد کاندیداهای اصلاح طلب در حال حاضر، باز هم امیدی به موفقیت طرح می‌بینید، خاطرنشان کرد: اساساً ائتلاف به عنوان طرحی برای از بین بردن مشکل تعدد کاندیداها مطرح شده است اما بنده معتقدم کاندیدهای اصلاح‌طلب محدود هستند و غیر از آقای خاتمی دو نفر بیشتر نیستند که همفکر ایشانند و اعلام آمادگی کرده‌اند و رای و نظر اجماع را پذیرا و پتانسیل رای‌آوری دارند.

وی درباره نوع ورود خود به یازدهمین رقابت‌های ریاست جمهوری نیز گفت: با توجه به تحولاتی که در نگرش عمومی سیاسی جامعه صورت پذیرفته، مردم به گروه‌ها و جناح‌ها رای می‌دهند و به این ترتیب کاندیداتوری مستقل منتفی است اما در صورت تشکیل ائتلاف و عملیاتی شدن طرح انسجام، یکی از اعضای آن خواهم بود.

۱۳۹۱/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...