نسخه چاپی

محمد مهدي اسلامي:

ضرورت ‫ائتلاف اصولگرایان بر روی یك مدبر اقتصادی و سیاسی جهت تحقق شعار سال‬ 92

عکس خبري -ضرورت ?ائتلاف اصولگرايان بر روي يک مدبر اقتصادي و سياسي جهت تحقق شعار سال? 92

نقش محوری مردم در به تصویر كشیدن یك حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛ انتخاب فردی شایسته در انتخابات 92 است.

به گزارش نما، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در تبیین شعار سال گفت: یک حماسه با مفاهیمی همچون تدبیر، شجاعت ، همدلی برخاسته از اعتقادات در هم آمیخته و از این رو در تاریخ ماندگار است.محمد مهدی اسلامی در گفتگو با نمانیوز، با تاکید بر اینکه حماسه در ادبیات سیاسی ما منحصر به فتح نظامی همچون فتح خرمشهر نیست؛خاطر نشان کرد: حماسه در مواردی که دستاوردهای سیاسی دشمن شکن رقم خورده است را هم شامل می شود؛ به عنوان نمونه در خصوص مشارکت های گسترده مردمی در انتخابات هایی که رکورد دار حضور مردم بودند؛ امام خامنه ای از واژه حماسه بهره گرفتند.

وی افزود: حماسه در نبرد تعریف می شود و در جنگ سرد آنچه به عنوان داشته یک ملت محسوب می شود؛ بیش از تجهیزات سخت افزاری، سرمایه اجتماعی آن ملت همچون همبستگی ملی است که در انتخابات بروز و ظهور می یابد. از این رو یک مشارکت گسترده در انتخابات؛ می تواند بخش عمده ای از رقم زدن یک حماسه سیاسی در سال 92 را تضمین نماید.

مدیر موسسه مطبوعاتی شما رخ دادن حماسه اقتصادی در سال 92 را مرهون تحقق فرد شایسته در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برشمرد و یادآور شد: پیام نوروزی اوباما نشان داد که پیچیدگی این مواجهه افزون بر گذشته است و از این رو کشور نیازمند یک مدیر با تدبیر برای اداره امور اجرایی کشور ذیل فرماندهی رهبر حکیم انقلاب است. از این رو نقش محوری مردم در به تصویر کشیدن یک حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی؛ انتخاب فردی شایسته در انتخابات 92 است.

اسلامی با تاکید بر اینکه باید همه اصولگرایان بر روی شایسته ترین نامزد گفتمان خویش ائتلاف کنند تا در تحقق این حماسه نقش خویش را به خوبی ایفا کرده باشند، افزود: انتخاب دکتر آل اسحاق از سوی حزب موتلفه اسلامی که مرد سیاست و اقتصاد است یک انتخاب هوشمندانه برای این مقطع تاریخی کشور است.

۱۳۹۲/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...