نسخه چاپی

قائم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي:

مرحومه نظیفی در شرایط سخت آماده خدمت گذاری بود

عکس خبري -مرحومه نظيفي در شرايط سخت آماده خدمت گذاري بود

آنچه كه از منش آن یار سفر كرده باقی مانده اشتیاق و علاقه ایشان به خدمت صادقانه و انجام وظیفه مخلصانه است كه باید الگوی كسانی باشند كه توفیق حضور در این عرصه را دارند.

به گزارش نما و به نقل از روزنامه شما، راضیه بادامچیان خواهر دکتر اسدالله بادامچیان، اول فروردین ماه امسال به دیار باقی شتافت؛ ایشان از زمان پیش و بعد از انقلاب اسلامی به انجام فعالیت های گسترده سیاسی می پرداخت و تا همین اواخر نیز مشغول خدمت و به انجام وظیفه خالصانه مشهور بود.
با محمدعلی امانی قائم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي درباره ایشان گفتگو کردیم.

• درباره مرحومه نظیفی و ارادت خالصانه ایشان به حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بفرمایید.
انا لله و انا الیه راجعون؛ مشیت الهی بر آن شد که یکی از خواهران باسابقه حزب موتلفه که بیش از 20 سال خدمت صادقانه را در کارنامه خود داشت به دیار باقی سفر کند، که ما برای ایشان علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم و امیدواریم که روحشان شاد و با ارواح مقدس شهدا و بالاخص حضرت صدیقه طاهره محشور باشند.
آنچه که از منش آن یار سفر کرده باقی مانده اشتیاق و علاقه ایشان به خدمت صادقانه و انجام وظیفه مخلصانه است که باید الگوی کسانی باشند که توفیق حضور در این عرصه را دارند.
همیشه سعی داشت که جمع خواهران را به یاد و خاطره شهدا و حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها معطر نگه دارد و به همین دلیل هم است که یاد این خواهر گرامی همواره میان دوستان مجموعه زنده خواهد ماند؛ بر اساس همین سیره هم بود که ایشان در انجام وظیفه از خود بی خود بود و سر از جان نمی شناخت.
حضور خالصانه و مشتاقانه ایشان در بزرگداشت روز زن و مقام شامخ حضرت زهرا سلام الله علیها از چندین ماه قبل، با اصرار برای پیگیری و برپایی مراسم کاملا جلوه گر بود.

• مرحومه نظیفی، مسئول واحد خواهران حزب موتلفه نیز بوده اند؛ از زمان حضور و فعالیت ایشان در حزب بفرمایید.
مرحومه نظیفی از ابتدای انقلاب، فعالیت های فوق العاده ای در زمینه آموزش نظامی و تجهیز خواهران برای کمک به پشت جبهه داشت؛ که همه این فعالیت ها را با هماهنگی حاج احمد قدیریان انجام می داد.
فعالیت ایشان در واحد خواهران تا همین دوره و مجمع دهم نیز ادامه پیدا کرده بود، یکی از نکات بارز مرحومه نظیفی این است که به دلیل اعتقاد راسخ خود به تشکیلات و حزب، حتی در شرایط سخت نیز آماده خدمت گذاری بودند، به همین جهت در مجمع دهم نیز علیرغم داشتن کسالت، به عنوان نامزد شورای مرکزی معرفی شدند.
ایشان در سخنان خود در مجمع دهم، نکاتی را مطرح کرد که باید به عنوان الگویی از یک عنصر تشکیلاتی مخلص برای اعضای حزب منعکس شود.
مرحومه نظیفی در طول مدت خدمت به عنوان مسئول خواهران حزب موتلفه تلاش و عزم جدی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا داشت؛ به طوری که هرچه در توان داشت برای این امر و همچنین اجرای منویات شهدا سرمایه گذاری می کرد.

• ایشان مدتی نیز در زندان اوین خدمت کرده اند؛ چطور شد که ایشان در زندان نیز فعالیت کردند؟
بعد از شهادت مسئول زندان، ما به شدت نیازمند کسانی بودیم که برای حضور در دادسرای انقلاب آمادگی داشتند، مرحومه نظیفی از جمله افرادی بود که در این زمینه فعالیت گسترده ای داشت و در شرایط بسیار سخت سال 1360 که سازمان اعلام حرکت نظامی کرده و نیازمند مجموعه ای از نیروهای فعال در بند بانوان بود، همراه تعدادی از خواهران دیگر حضور جدی داشتند و فعالیت می کردند.

• و سخن پایانی؟
بنده همواره شاهد جوش و خروش این کنیزه حضرت زهرا سلام الله علیها بوده ام و امیدوارم که روح طیبه ایشان با ائمه معصومین و شهدای گرانقدر و شهدای موتلفه محشور و موتلفه که بیت الشهدا است مورد عنایت خداوند متعال، ائمه معصومین به ویژه حضرت زهرا علیها سلام، امام راحل و شهدای عزیز واقع شود.

۱۳۹۲/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...