نسخه چاپی

چهار ملی پوش خاطی تعهد كتبی دادند

عکس خبري -چهار ملي پوش خاطي تعهد کتبي دادند

اسامی بازیكنان تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ جهانی در حالی اعلام شد كه تعدادی از بازیكنان به علت درگیری و تخلفاتشان در لیگ برتر، در خطر محرومیت قرار داشتند، اما فدراسیون والیبال با گرفتن تعهد كتبی از آنها، ماجرا را ختم به خیر كرد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، خولیو ولاسکو اسامی شانزده بازیکن منتخب خود را برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی و شرکت در لیگ جهانی ۲۰۱۳ اعلام کرد.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران:
سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، مسعود غلامی، آرمین تشکری، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی، پوریا فیاضی، آرش کشاورزی، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف و مجتبی یوسفی.

چهار نفر از این بازیکنان که به علت درگیری در بازی های مرحله پل اف لیگ برتر، در کمیته انضباطی پرونده داشتند، امروز چهارشنبه 7 فروردین در دفتر محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال، تعهد کتبی دادند که دیگر چنین رفتارهایی را مرتکب نخواهند شد.
این بازیکنان علاوه بر تعهد درباره عدم تکرار رفتار گذشته، باید منتظر جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات مرحله پلی آف لیگ برتر باشند تا درباره ادامه حضور آنها در تمرینات تیم ملی تصمیم گیری شود.

تیم ملی ایران را در لیگ جهانی والیبال، خولیو ولاسکو به عنوان سرمربی، حسین معدنی، ناصر شهنازی و ایرج مقدم به عنوان مربی، احمد مساجدی به عنوان مترجم، سیامک افروزی به عنوان فیزیوتراپ، نوید مشجری به عنوان آنالیزور، علیرضا پیشیاره به عنوان ماساژور و میثم جعفری به عنوان تدارکات همراهی می کنند.

۱۳۹۲/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...