نسخه چاپی

ارزش یورو برای چهارمین ماه متوالی سقوط كرد

عکس خبري -ارزش يورو براي چهارمين ماه متوالي سقوط کرد

به دنبال بحران مالی قبرس، ارزش یورو برای چهارمین ماه متوالی در مقابل دلار آمریكا سقوط كرد.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از بلومبرگ نوشت: یورو به پایین ترین سطح خود در چهار ماه اخير در مقابل دلار رسيد. به دليل کمک مالی برای بحران قبرس و بن بست سیاسی در ایتالیا تقاضا برای دارایی منطقه تضعیف شده است.

نرخ ارز مشترک در اروپا در برابر ارز هاي عمده کاهش یافته ،پس از انکه بانک سوئیسي اعلام کرد: بحران قبرس آثار زيان باري بر اقتصاد منطقه یورو دارد.شاخص دلارنيز براي سومين روز افزایش یافت قبل ازاينکه آمار پیش بینی شده نشان دهد که فروش خانه در ماه فوریه در آمريکا کاهش یافته .است

"آدم کول"، رئیس گروه 10 ارز استراتژی در بانک سلطنتی کانادا در لندن گفت :بحران مالي قبرس و عدم قطعیت سیاسی در ایتالیا به معنای آن است که ميزان خطر در منطقه یورو همچنان در حال گسترش است.

یورو با 0.2٪ کاهش به 1.2831دلار در 9:24 به وقت لندن رسيد، پس ازاينکه به رقم1.2817دلاررسيدکه پایین ترین سطح از 21 نوامبر بوده است.

رهبران قبرس امروز اعلام خواهند کرد که چه راهکاري براي کنترل سرمایه در نظر دارند تا از خروج پول نقد بعد از بازگشايي بانک ها در روز پبجشنبه جلوگيري کنند.

با توجه به شاخص بلومبرگ ،یورو 0.7 درصد در سه ماه گذشته کاهش یافته است، ین 7.5 درصد کاهش داشته که بزرگترین کاهش بوده، در حالی که دلارنيز 2.7 درصد سقوط کرده است.

۱۳۹۲/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...