نسخه چاپی

اتفاق تلخ دیگری بعد از یكشنبه سیاه مجلس

نماینده گرگان در مجلس گفت: طرح سؤال از وزیر كشور، محاكمه نظام اسلامی و اتفاقی تلخ در شرایط كنونی است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند و قطعا مهمترین مصداق حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی است.

وی افزود: اطمینان داریم که ملت بصیر و انقلابی ایران پرشورتر از حماسه ۲۲ بهمن سال گذشته، در انتخابات آتی حضور خواهند یافت و علاوه بر انتخابی شایسته در شوراها، رئیس جمهوری انقلابی، بابصیر، ولایتمدار و کاردان را انتخاب خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در ابتدای امسال فرمودند، ضرورت دارد کسانی که معتقد به جمهوری اسلامی هستند و از توان لازم برای این امر مهم برخودارند، خود را در معرض رأی مردم قرار دهند.

طاهری تصریح کرد: این روزها شاهد هستیم، برخی جریانات که در ایجاد فتنه ۸۸ نقش داشتند و نیز کسانی که منصوب به حلقه انحراف هستند، قصد دارند با فریب افکار عمومی در این عرصه حضور یابند.

وی ادامه داد: در مواجهه با آنها فقط به این نکته بسنده می‌کنم که شعار جمهوری اسلامی ایرانی و مکتب ایرانی چگونه با التزام جمهوری اسلامی سازگار است.

نماینده گرگان بیان داشت: این جریانات می‌دانند که مردم خیانت‌های آنها در دوره موسوم به اصلاحات، فتنه ۸۸، تفکرات انحرافی و نیز تمرد آنها از اوامر رهبر منظم انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به شعار حماسه اقتصادی امسال گفت: بر ما مجلسیان فرض است که به دور از شعارزدگی و به منظور رفع مشکلات اقتصادی، با تصویب قوانین راهبردی، نظارت مؤثر و کمک به مسئولان سایر قوا اقدامی عملی انجام دهیم.

وی افزود: بعد از اتفاقات تلخ یکشنبه سیاه مجلس در تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال گذشته، دیروز نیز شاهد اتفاقی تلخ دیگر بودیم و آن محاکمه نظام اسلامی در قالب طرح سؤال از وزیر کشور بود.

طاهری اضافه کرد: امروز در جلسه فراکسیون روحانیون مجلس از این اتفاق ناگوار اظهار تأسف شد و انتظار داریم که هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی در این زمینه پاسخگو باشند.

نماینده گرگان در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

۱۳۹۲/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...