نسخه چاپی

استقلال از سد ملوان گذشت/رحمتی خوش درخشید

تیم فوتبال استقلال تهران با درخشش 'سیدمهدی رحمتی' كه چند فرصت گلزنی طلایی مهاجمان ملوان بندرانزلی را مهار كرد، برابر میهمان خود به برتری یك بر صفر رسید تا آبی پوشان پایتخت به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر بازگردند.

به گزارش ایرنا، استقلال تهران كه در چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر فقط 3 امتیاز كسب كرده بود، عصر امروز (چهارشنبه) در یك دیدار معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ملوان بندرانزلی بود و در پایان به برتری یك بر صفر رسید.

این 3 امتیاز باعث شد تا شاگردان پرویز مظلومی كه در دیدار امروز نمایش چندان خوبی نداشتند، به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بازگردند.

پاس زیبای 'جی لوید ساموئل' در دقیقه 17 و ضربه 'محسن یوسفی' گل 3 امتیازی استقلال را در این دیدار به ارمغان آورد تا آبی پوشان تهرانی پس از چهار دیدار، طعم پیروزی را در لیگ برتر باشگاه های ایران بچشند.

استقلال با این پیروزی 52 امتیازی شد اما با توجه به تفاضل گل كمتر نسبت به تیم تراكتورسازی تبریز در رتبه سوم باقی ماند.

ملوان بندرانزلی نیز با قبول این شكست خارج از خانه با 34 امتیاز در رده یازدهم ایستاد.

در نیمه دوم، بازیكنان ملوان بندرانزلی بر شدت حملات خود افزوده و فرصت های مناسبی برای گلزنی كسب كردند كه در 3 صحنه مختلف، واكنش های سیدمهدی رحمتی مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.

از سوی دیگر آبی پوشان در دقیقه 60، در یك ضد حمله خطرناك در آستانه گلزنی قرار گرفتند كه ضربه میلاد میداوودی به دیرك دروازه میهمان اثابت كرد.

در دقیقه 70 نیز ضربه آرش برهانی از روی خط دروازه توسط مدافعان ملوان بندرانزلی بیرون كشیده شد.

۱۳۹۱/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...