نسخه چاپی

ملوان از رییس جمهور كمك خواست!

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهور، خواست تا به وضعیت نابسامان این باشگاه قدیمی رسیدگی كند.

به گزارش ایرنا، 'فرهاد پورغلامی' چهارشنبه شب پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: رییس جمهور چندی پیش مصوب كرد هشتاد درصد از هزینه های باشگاه ملوان از طریق منطقه آزاد بندرانزلی تامین شود اما در میانه های فصل، مسوولان منطقه آزاد اعلام كردند قادر به پرداخت هزینه های تیم ملوان نیستند.

وی افزود: ملوان بندرانزلی از باشگاه های قدیمی است كه 50 سال از تاسیس آن می گذرد و بازیكنان بزرگی را به فوتبال كشور تحویل داده اما شرایط مالی این باشگاه بسیار نابسامان است و من از رییس جمهور می خواهم به باشگاه ملوان كه طرفداران زیادی دارد، توجه لازم داشته باشد.

پورغلامی كه از این شرایط بسیار ناراحت بود، ادامه داد: بازیكنان و كادر فنی ملوان فقط 35 درصد از قراردادهای فصل قبل خود را دریافت كرده و برای امسال نیز فقط 5 درصد از مبالغ خود را گرفته اند كه این مساله در فوتبال بی سابقه است و با این حال بازیكنان ما با غیرت به میدان می روند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: حتی برای عید نوروز نیز بازیكنان ملوان یك ریال دریافت نكرده اند و برای سفر به تهران هم پول نداشتیم و با كمك برخی دوستان از طریق حامیان مالی هزینه های سفر را تامین كردیم كه این مساله برای یك باشگاه لیگ برتری عذاب آور است.

وی در خصوص دیدار با استقلال تهران گفت: توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بازی جذابی ارایه كردیم و اگر كمی دقت داشتیم به نتیجه بهتری می رسیدیم، ضمن اینكه رحمتی نیز امروز عملكرد درخشانی داشت.

سرمربی تیم ملوان ادامه داد: به خوبی نشان دادیم كه برتری ما در دیدار رفت برابر استقلال تهران در بندرانزلی اتفاقی نبود و امروز نیز شایسته شكست نبودیم.

گفتنی است، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران با یك گل مغلوب استقلال تهران شد.

۱۳۹۱/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...