نسخه چاپی

پاسخ سید حسن خمینی در خصوص كاندیداتوری و برداشت اصلاح طلبان/ اسامی

عکس خبري -پاسخ سيد حسن خميني در خصوص کانديداتوري و برداشت اصلاح طلبان/ اسامي

سید حسن خمینی در این جلسه اعلام داشت كه مشكلاتی در كشور وجود دارد و باید در جهت رفع آنها تلاش كرد.

رئیس ستاد مشترک انتخابات اقوام ایرانی گفت: برخی از چهره های اصلاح طلب، نمایندگان ادوار اصلاح طلب و دبیران کل جبهه احزاب مستقلین و ستاد مشترک انتخابات اقوام ایرانی در دیداری با سید حسن خمینی خواستار کاندیداتوری وی در انتخابات شدند اما سید حسن گفت: که کاندیدا نمی شود ولی باید کاندیدای توانمند را بیابید و خواستار حضور وی شوید.



محمد محمد رضائی نماینده سابق بیجار در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه حدود پنجاه فعال سیاسی اصلاح طلب شب گذشته با سید حسن خمینی فرزند یادگار امام دیدار داشتند گفت: در این دیدار که برخی از نمایندگان اصلاح طلب ادوار مجلس، دبیران کل جبهه احزاب مستقلین و اعضاء ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی حضور داشتند، در دفتر سید حسن خمینی در مرقد امام انجام شد.



وی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص مشکلات فعلی کشور و همچنین انتخابات پیش رو مباحثی مطرح گردید گفت حاضرین از سید حسن خمینی تقاضا کردند تا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود اما وی گفت که حاضر به کاندیداتوری نیست و شماها که افرادی موثر و تأثیرگذار جامعه هستید باید کاندیدای توانمند را بیابید و خواستار حضور وی در انتخابات شوید.



نماینده سابق بیجار در مجلس تأکید کرد حاضرین در جلسه از سید حسن خمینی خواستند که در عرصه انتخابات حضوری فعال داشته باشد و اگر شخصاً کاندیدا نمی شود با رایزنی با هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و سید محمد خاتمی آنها را برای کاندیداتوری مجاب کند.



محمد رضائی افزود سید حسن خمینی در این جلسه اعلام داشت که مشکلاتی در کشور وجود دارد و باید در جهت رفع آنها تلاش کرد.

وی گفت: سید حسن در این جمع اعلام داشت که افرادی به مراتب توانمندتر و اصلح تر وجود دارند و نیازی به حضور این جانب در انتخابات نیست و شما به عنوان افراد صاحب نظر می توانید فرد صالح را پیدا کنید و خواستار حضور وی در انتخابات شوید.



محمد رضائی در پاسخ به این سوال که منظور سید حسن خمینی چه فردی بود و آیا وی بر کاندیداتوری سید محمد خاتمی نظر دارد گفت: سید حسن اسمی از فردی نبرد اما حاضرین در این نشست این گونه استنباط می کنند که سیدمحمد خاتمی باید کاندیدا شود.



رئیس ستاد مشترک انتخابات اقوام ایرانی با بیان اینکه حاضرین در این جلسه نماز مغرب و عشا را به امامت سید حسن اقامه کرده و شام نیز مهمان ایشان بودند، اسامی برخی افراد حاضر در این جلسه را به شرح زیر اعلام کرد:



1-محمد محمد رضائی نماینده سابق بیجار و اصلاح طلب

2-موسوی پور نماینده سابق ابحر و اصلاح طلب

3-نقبائی نماینده سابق تویسرکان و اصلاح طلب

4-ساداتیان نماینده سابق همدان و اصلاح طلب

5-آئین پرست نماینده سابق مهاباد و اصلاح طلب

6-موسوی اجاق نماینده سابق کرمانشاه و اصلاح طلب

7-سید جلال جلالی زاده نماینده سابق سنندج و اصلاح طلب

8-محمدیان نماینده سابق ایلام

9-حسنی نماینده سابق مهران

10- موسوی نماینده سابق ایلام

11- محمد علی کریمی نماینده سابق قوچان

12- حبیب زاده نماینده سابق بوکان

13-محمد علی کریمی نماینده سابق مریوان

14-هشمتیان دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی

15-طجرلو دبیرکل جمعیت نظم و قانون

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...