نسخه چاپی

باهنر:

می خواهند روحانی را به عنوان «هاشمی دیگر» وارد عرصه كنند

عکس خبري -مي خواهند روحاني را به عنوان «هاشمي ديگر» وارد عرصه کنند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی اگرچه وابستگی به اصلاح طلبان نداشته، لیكن جریان اصلاح طلب تلاش می‌كند تا وی را به عنوان هاشمی دیگر وارد عرصه انتخابات كند.

به گزارش نمابه نقل از فارس ، محمدرضا باهنر صبح امروز در نشست با اعضای حزب موتلفه اسلامی و اصولگرایان استان خراسان شمالی اظهار کرد: نباید در انتخابات آتی نفع شخصی را به نفع جمعی در این تشکیلات ترجیح داد.

وی با بیان اینکه همه اصولگرایان با هم کار کرده و به عهد خودمان وفادار بمانیم، گفت: نباید به عهدی که خودمان برای عرصه انتخابات گذاشته زیر پا بگذاریم و به آن پشت کنیم.

باهنر با اشاره به اینکه اصولگرایان به کار سیستمی و جمعی در انتخابات اعتقاد دارد، افزود: بر همین مبنا هر تصمیمی که این تشکیلات برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گرفته باید متعهد بوده و عمل کرد.

وی با بیان اینکه اصولگرایان در یک سطح وسیع وارد عرصه انتخابات شده است، ادامه داد: انتخابات پیش رو از ابعاد مختلف حائز اهمیت بوده از این رو باید در تصمیم گیری‌ها به گونه‌ای عمل کرده تا پیروزی اصولگرایان رقم بخورد.

به گزارش فارس، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سه قطبی برگزار خواهد شد، گفت: یک بخش آن اصلاح‌طلبان هستند که البته تلاش‌های زیادی می‌شود تا لایه‌هایی چون خاتمی و هاشمی وارد این عرصه شوند.

وی تاکید کرد: با واسطه و غیر واسطه تا این لحظه اطلاع داریم که خاتمی و هاشمی به صحنه انتخابات نمی‌آیند، البته تا لحظه ثبت‌نام در انتخابات هر اتفاقی ممکن است برای ورود این افراد به این عرصه‌ها اتفاق بیفتد.

باهنر در عین حال برنامه‌ریزی اصلاح طلبان برای ورود افرادی چون عارف، کواکبیان و روحانی را برشمرد و گفت: روحانی اگرچه وابستگی به اصلاح طلبان نداشته، لیکن جریان اصلاح طلب تلاش می‌کند تا وی را به عنوان هاشمی دیگر وارد عرصه انتخابات کند.

وی قطب دوم انتخابات پیش رو را دولت و کاندیداهای مورد نظر آنان عنوان کرد و افزود: در این ارتباط شاهد برخی حمایت‌ها در مناسبت‌های مختلف و به کار بردن تعابیر برای حمایت از کاندیدای خاص دولت بودیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگرچه آنان عنوان می‌کنند که به کار بردن الفاظی چون زنده باد بهار منظورشان امام زمان (عج) است لیکن دم خروس آنقدر بیرون زده است، که نمی‌توان آن را باور کرد.

وی به کار بردن جمله « زنده باد بهار» در چندین نوبت، اعطای احکام به مشایی از سوی رئیس جمهور را همه و همه حاکی از اراده جدی دولت برای ورود و حمایت از این کاندیدای خاص برشمرد.

باهنر با تاکید بر اینکه آنان امیدهای زیادی به حضور مشایی در انتخابات دارند، افزود: البته در کنار آن افرادی چون صالحی، نیکزاد را برای ورود به انتخابات برنامه‌ریزی کردند.

وی اصولگرایان را از قطب‌های دیگر انتخابات 24 خرداد ریاست جمهوری برشمرد و گفت: یقیناً با وحدت اصولگرایان و حمایت از نامزد تشکیلات این حزب، پیروزی از آن اصولگرایان خواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین نبود احزاب در کشور را از جمله مشکلات عرصه سیاسی و انتخابات کشور برشمرد و گفت: باید در این زمینه تدبیر شود.

باهنر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی را برشمرد و اظهار کرد: در بسیاری از شهرها به توفیقات خوبی برای ارائه یک لیست واحد دست یافته‌ایم.

وی تصریح کرد: مشکلاتی نیز در برخی از مراکز استان‌ها از جمله مشهد و اصفهان در این زمینه وجود داشته و قدری در این زمینه نگران هستیم.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...