نسخه چاپی

رضایی: مخالف دخالت قدرت و ثروت هستم

كاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با اشاره به برخی حمایت‌های دولت از كاندیدای خاص در انتخابات گفت: باید این حمایت‌ها مورد بررسی قرار گیرد و من مخالف دخالت قدرت و ثروت در این انتخابات هستم.

به گزارش نما، محسن رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به برگزاری میتینگ‌های تبلیغاتی دولت در حمایت از کاندیدای خاص اظهار کرد: به نظر بنده باید این موارد بررسی شود. در عین حال مخالف دخالت قدرت و ثروت هستم چرا که وضعیت کشور بسیار وضعیت حساسی است و براساس منطق و عقلانیت باید دولت آینده تشکیل شود تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

وی در مورد کاندیدای جریان انحرافی و فتنه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: در این مورد نمی‌توانم در حال حاضر اظهارنظر کنم ولی شورای نگهبان بررسی لازم را قطعاً انجام می‌دهد.

* تشکیل قوی‌ترین و هماهنگ‌ترین دولت پس از انقلاب با برنامه اقتصادی مهم‌ترین تبلور حماسه اقتصادی است

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی حماسه اقتصادی گفت: باید در سال‌جاری در بعد اقتصادی یک کار جدید و تازه صورت گیرد به گونه‌ای که جزو اقدامات بزرگ ملت ایران محسوب شود.

رضایی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تبلور حماسه اقتصادی در سال‌جاری تشکیل قوی‌ترین و هماهنگ‌ترین دولت پس از انقلاب با یک برنامه اقتصادی مدون و هماهنگ‌ شده است چرا که سبب به وجود آمدن حماسه‌ای بزرگ در عرصه اقتصادی می‌شود.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...