نسخه چاپی

تبلیغ "كلنل" ضدانقلاب در روزنامه‌های اصلاح طلب

برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای امروز در صفحه نخست خود به تمجید اثری از "دولت آبادی" پرداختند كه در خارج از ایران منتشر شده است.


به گزارش نما به نقل از "ندای انقلاب"، محمود دولت‌آبادی، با ۷۲ سال سن و سابقه‌ای فعال در ضدیت با جمهوری اسلامی، به عنوان نماد کانون نویسندگان ایران شناخته می‌‌شود و نقش لیدرگونه‌ای در کانون و جریان ادبی مخالف نظام ایفا می‌‌کند، همواره گزینه‌ اول در توجه رسانه‌های جبهه‌ فرهنگی معارض انقلاب اسلامی بوده که کوچک‌ترین مواضع و فعالیت‌های وی در صدر اخبار فرهنگی کشور قرار می‌‌گیرد.

فعالیت وی در فتنه‌ی ۸۸، حضور در جشن خانه‌ سینما و قرائت بیانیه علیه جمهوری اسلامی و در آخر انتشار کتاب «زوال کلنل» در کشور آلمان از مواردی است که می‌توان به عنوان فعالیت بر ضد جمهوری اسلامی توسط او دانست.

البته برخی از رسانه‌های حامی جریان فتنه و ضد انقلاب مدعی بودند که دولت آبادی مدتی را در زمان رژیم پهلوی در زندان سپری کرده در حالی که این فرد نه تنها کوچکترین فعالیتی علیه رژیم پهلوی نداشته بلکه تنها چند روزی را بخاطر یک تئاتر مارکسیستی در زندان سپری کرده است.

براساس این گزارش امروز برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات به بیان مطالبی در تمجید از این نویسنده حامی فتنه پرداخته اند.

در یکی از این موارد روزنامه شرق در صفحه نخست با تیتر "کلنل؛ در آمریکا نامزد شد" به تعریف و تمجید از اثری از دولت آبادی پرداخته که در ایران مجوز انتشار نیافته و این در حالی است که این کتاب در رژِیم صهیونیستی اجازه انتشار یافته است.

همچنین روزنامه اعتماد نیز در صفحه نخست خود با تیتر "دولت آبادی رقیب برنده نوبل" به تعریف از این اثر دولت آبادی پرداخته است.

خاطرنشان ‌می‌شود "زوال کلنل" محمود دولت آبادی نامزد دریافت جایزه بهترین کتاب داستانی ترجمه شده در آمریکا موسوم به "سه درصد" شده است.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...