نسخه چاپی

می‌خواستند دبیرستانهای البرز و تهران را برای همایش صدهزار نفری دولت تعطیل كنند

نایب رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به همایش صد هزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی، گفت: هیچ ضرورتی برای این همایش وجود ندارد و اصولا این اقدام، خلاف است.

به گزارش نما منصور حقیقت پور در گفت و گو با دانا، با اشاره به برنامه دولت برای همایش صد هزار نفری در آزادی، گفت: اصلا این موضوع خلاف است و هیچ ضرورتی برای برگزاری آن وجود ندارد.

وی افزود: این چه حرفی است که زده می شود و این چه برنامه ای است که در حال انجام است. در حالی که در سالهای گذشته همین برنامه در سطح بسیار محدودی انجام شده است.

وی ادامه داد: دولت فعلی در سالیان گذشته، همین تجلیل از ستاد تسهیل سفرهای نوروزی را در حد محدود و نهایتا تا قد و قواره حضور در استانداریها و با حضور چند مقام دخیل در ماجرا انجام داده است. امسال چه اتفاقی افتاده است که آقایان بنا بر همایش صد هزار نفری گذاشته اند.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی همچنین خبر داد: حتی شنیده ایم که برای خاطر این همایش، می خواستند دبیرستانهای استانهای البرز و تهران را تعطیل کرده و زمینه را برای حضور در این همایش فراهم کنند. این ها واقعا اتفاقات عجیبی است و معلوم نیست چه هدفی را دنیال می کند.

وی با طرح این پرسش که آیا واقعا ضرورت دارد همه ظرفیت دولت، برای برگزاری این همایش به کار گرفته شود؟ گفت: در هر حال ورود دولت به چنین ماجرای بسیار بد بوده و امیدواریم افراد و شخصیت هایی که تاثیر گذار هستند و ارد ماجرا شده و جلو این اقدام را بگیرند.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...