نسخه چاپی

حدادعادل: اگر در سن و سال هاشمی بودم، كاندیدا نمی‌شدم

غلامعلی حداد عادل ضمن تشریح برنامه‌های خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، در پاسخ به سوالی درباره حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات اظهار كرد: اگر من در سن و سال هاشمی بودم در انتخابات خود را نامزد نمی‌كردم.

به گزارش نما به نقل ازایسنا، نماینده مردم تهران، امروز در نشست خبری خود با اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی و سیاست خارجی با عنوان برنامه‌های آتی خود به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری گفت که در حال حاضر مسائل اقتصادی و سیاست خارجی به عنوان مهمترین اولویت‌های دولت باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این دو مولفه بر روی هم تاثیر متقابل دارد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر نوع نگاهی است که در اداره کشور مطرح است و بنده معتقدم که دولت آینده باید اعتماد جامعه را با توجه به عقلانی بودن تصمیم‌ گیری‌ها جلب کند.

رییس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هاشمی تا زمان ثبت‌نام کاندیداها آمدن خود را مطرح نمی‌کند یا شاید نخواهد در انتخابات حضور داشته باشد چه توصیه‌ای به ایشان دارید، گفت: توصیه را باید وقتی مطرح کرد که طرف دیگر حاضر به شنیدن و پذیرش توصیه باشد.

این عضو ائتلاف سه‌گانه، در نشست خبری‌ای که در خبرگزاری فارس برگزار شد، خاطر نشان کرد: اگر من در سن و سال هاشمی بودم در انتخابات خود را نامزد نمی‌کردم.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...