نسخه چاپی

نظر حداد عادل درمورد كاندیداتوری زاكانی

عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینكه در حال حاضر موضوع اقتصاد و سیاست خارجی تاثیر متقابل بر روی یكدیگر دارند گفت: اولویت بنده اقتصاد و سیاست خارجی خواهد بود.

به گزارش نمابه نقل از فارس، دکتر غلامعلی حداد عادل با بیان اینکه از امروز دو ماه تا روز رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم فرصت باقی است اظهار داشت: طبیعی است آهنگ حرکت‌های انتخاباتی سرعت و شتاب بیشتری به خود بگیرد و این جلسه امروز نیز برای برگزاری یک انتخابات و یک انتخاب خوب، موثر و مفید باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس‌ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تفاوت ریاست جمهوری شما با ریاست جمهوری فعلی در چه خواهد بود، گفت: یک مسائل و مشکلاتی وجود دارد که باید در دستور کار هر دولتی که در آینده تشکیل می‌شود قرار بگیرد و در اولویت باشد.

وی ادامه داد: در راس این مسائل موضوعات اقتصادی و حوزه سیاست خارجی است که در حال حاضر این دو مسئله بر روی یکدیگر تاثیر متقابل دارند و بنده اولویت‌های خود را به این دو موضوع اختصاص خواهم داد.

حداد عادل ادامه داد: یک مسئله کلی که به نوع نگاه در اداره کشور باز می‌گردد وجود دارد؛ بنده معتقدم دولت آینده باید اعتماد جامعه را به عقلانی بودن تصمیم‌گیری‌ها جلب کند و این اعتماد تقویت شود، لذا این یکی از وظایفی است که دولت آینده باید بر عهده داشته باشد.

عضو ائتلاف پیشرفت تأکید کرد: منطقی بودن و عقلانی بودن تصمیم‌گیری‌ها باید در جامعه باور شود و مردم به سازوکاری که دولت برای اداره جامعه در پیش می‌گیرد اعتماد کنند.

وی در خصوص سؤالی مبنی بر اینکه نظرسنجی‌های ائتلاف سه‌گانه از سوی چه کسی صورت می‌گیرد، گفت: نظرسنجی‌هایی که تا کنون صورت گرفته هیچکدام از آنها به سفارش رسمی ائتلاف نبوده بلکه از سوی دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است؛ هرچند ما به نتایج آنها توجه داریم.

حداد عادل در عین حال تصریح کرد: سازوکار این نظرسنجی‌ها را ائتلاف پیشرفت طراحی نکرده اما مسلماً طی دو ماه آینده ما برای نظرسنجی یک سازوکاری طراحی می‌کنیم که بتواند برای رسیدن از سه نفر به یک نفر مورد استفاده قرار گیرد.

عضو ائتلاف پیشرفت در خصوص احتمال اضافه شدن زاکانی به ائتلاف سه‌گانه اظهار داشت: آقای زاکانی از افراد اصولگرایی است که در کنار نامزدهای اصولگرا وارد عرصه شده است؛ ما گفته‌ایم هر نامزد اصولگرایی که درصد قابل توجهی از رأی را داشته باشد می‌تواند به ما بپیوندد بنابراین ایشان یا هرکس دیگری که این ویژگی‌ را در ائتلاف داشته باشد می‌تواند عضو ائتلاف پیشرفت باشد.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...