نسخه چاپی

سقوط آزاد طلا و سكه در بازار داخلی

طی روزجاری و همزمان با كاهش ارزش جهانی طلا سقوط آزاد قیمت طلا و سكه در بازار داخلی رقم خورد و هم اكنون هر گرم طلای ۱۸ عیار با ارزش ۱۲۹ هزار تومان و هر قطعه سكه تمام بهار آزادی یك میلیون و ۳۳۴ تومان مبادله می‌شود.

به گزارش نمابه نقل از تسنیم، به دنبال کاهش امیدواری ها نسبت به رشد و رونق اقتصاد جهان، قیمت نفت در بازارهای جهانی با بیش از یک دلار کاهش به حدود ۱۰۳ دلار در هر بشکه و طلا با ۱۷ دلار کاهش به ۱۵۴۸ دلار در هر اونس رسید.

کاهش ارزش جهانی طلا در بازار داخلی تأثیر مستقیم داشت و همانطور که محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نیز پیش بینی کرده بود قیمت طلا و سکه در بازار داخلی سیر نزولی را در پیش گرفت و احتمالاً این مسیر تا پایان روز ادامه داشته باشد.

بر همین اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی و طلافروشان به ارزش ۱۲۹ هزار تومان رسیده است؛ هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ارزش ۱۷۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

هم اکنون سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و ۳۳۴ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۶۸۵ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۴۱۵ هزار تومان و سکه گرمی ۲۹۰ هزار تومان فروخته می شود.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...