نسخه چاپی

تاسیس شبكه الجزیره صهیونیستی

یك شبكه تلویزیونی صهیونیستی با هدف رقابت با شبكه های خبری ماهواره ای نظیر فرانس 24 و الجزیره قطر راه اندازی می شود.


به گزارش نما به نقل از ایرنا، پایگاه خبری ˈفلسطین الیومˈ روز شنبه به نقل از منابع غیر رسمی رژیم صهیونیستی از تکمیل آخرین مراحل راه اندازی یک شبکه خبری بین المللی مشابه الجزیره برای آنچه ˈرساندن پیام این رژیم به جهانیانˈ عنوان شده است ، خبر داد.

به گزارش فلسطین الیوم، این شبکه تلویزیونی صهیونیستی با هدف رقابت با شبکه های خبری ماهواره ای نظیر فرانس 24 و الجزیره قطر راه اندازی می شود.

بر اساس این گزارش، منابع رژیم اشغالگر قدس توضیح دادند که تماس های فراوانی در سال های اخیر برای ایجاد شبکه تلویزیونی ماهواره ای اسرائیلی به سبک شبکه الجزیره قطر برقرار کرده اند.

به نوشته فلسطین الیوم، ˈپاتریک درامیˈ رییس شبکه تلویزیونی صهیونیستی ˈهاتˈ که به تازگی متحمل زیان های مالی بزرگی شده است، اعلام کرد که او یکی از سرمایه گذاران شبکه خبری جدید با نام ˈخبرها در ساعت 24ˈ خواهد بود.

بر اساس گزارش این تارنمای فلسطینی، ˈفرانک میلولˈ بنیانگذار یهودی اصل و مشاور سابق دولت فرانسه، مدیریت شبکه خبری در آستانه تاسیس را بر عهده خواهد داست .

این شبکه با فعالیتی 24 ساعته دارای تارنمای اینترنتی خواهد بود و برنامه های خبری آن طیفی از موضوعات بین المللی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ...را در برخواهد داشت.

بر پایه گزارش، روزنامه صهیونیستی ˈجروزالم پستˈ هم به نقل از میلول نوشت: راه اندازی این شکبه خبری که به زبان های عربی،فرانسوی و انگلیسی برنامه پخش خواهد کرد، گام مهمی برای رفع خلاء موجود به شمار می رود.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...