نسخه چاپی

علت حضور جیرانی در همایش انتخاباتی روحانی

حضور جیرانی در جلسه انتخاباتی حسن روحانی در یكی دو روز گذشته حاشیه‌های فراوانی را برای او به وجود اورده است. جیرانی در واكنش به این خبرها می‌گوید: خبر ساخت فیلم انتخاباتی حسن روحانی نامزد انتخابات را نه تایید و نه تكذیب می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم حضور فريدون جيراني در همايش کانديداتوري روز پنجشنبه حسن روحاني يکي از نامزدهاي شرکت در انتخابات خرداد گمانه‌هايي را مبني بر ساخت فيلم انتخاباتي اين چهره‌ در رسانه‌ها به وجود اورده است.

جيراني اگرچه رسما اين مسئله را تأييد نکرد اما صحبت‌هاي مبهم او در مورد تکذيب ساخت فيلم انتخاباتي به ابهامات بيشتر دامن زد.

جيراني با بيان اينکه فعلا قصد ساخت فيلم انتخاباتي براي هيچ کانديداتوري را ندارد گفت: خبر ساخت و توليد فيلم انتخاباتي حسن روحاني نامزد يازدهمين دوره رياست جمهوري را هم نه تأييد و نه تکذيب مي‌کنم.

جيراني در مورد دليل شرکت در اين برنامه انتخاباتي گفت: در جلسه چند روز گذشته بنا به دعوت يکي از دوستان حاضر شدم، اما در اين جلسه هيچ گونه صحبتي در مورد ساخت فيلم انتخاباتي نشد.

هنوز چند ماه مانده به شروع فعاليت‌هاي تبليغاتي نامزدها ظاهرا خيلي از نامزدها برنامه‌ريز براي ساخت فيلم انتخاباتي را شروع کرده‌اند و در روزهاي آينده بايد شاهد تکذيب‌ها و تاييدهاي ديگري از اين جنس باشيم.

۱۳۹۲/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...