نسخه چاپی

دو متهم اصلی انفجارهای بوستون

مشاور كنگره آمریكا در امور تروریسم تاكید كرد: القاعده و راست افراطی دو متهم اصلی حادثه بوستون هستند.

به گزارش نمابه نقل از واحدمرکزی خبر،ولید فارس در گفتگو با شبکه تلویزیونی العربیه گفت: حادثه بوستون به شدت مایه آشفتگی دولت اوباما خواهد شد. اینگونه حوادث در آمریکا به شدت افکار عمومی را به وحشت می اندازد.
وی افزود: هرچند در یکی دو ساعت اول، تروریستی بودن این انفجارها مورد تردید بود اما پس از آن دیگر فقط سخن از انفجارهای تروریستی در میان بود و مساله غیر تروریستی بودن این انفجارها منتفی شده بود.
ولید فارس خاطرنشان کرد: در اینکه عاملان این انفجارها چه فرد یا گروهی است دو احتمال وجود دارد. یک احتمال این است که این انفجارها کار راست های افراطی باشد که این مساله خود دلایل مختلفی دارد. احتمال دیگر نیز این است که این انفجارها کار افراد و گروه های مرتبط با القاعده باشد.
وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و دولتمردان آمریکایی پیش از آنکه اطلاعات دقیقی از این حادثه به دست آورند و شورای امنیت ملی در این خصوص ابراز نظر کند نمی توانند کسانی را به عنوان عاملان این حادثه به افکار عمومی آمریکا معرفی کنند.
مشاور کنگره آمریکا در پایان گفت: باید به این مساله را مد نظر داشته باشیم که دولت اوباما در زمینه مقابله با امور امنیتی از سابقه خوبی برخوردار نیست آن ها در عملیات حمله به کنسولگری آمریکا عملکرد خوبی نداشتند.

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...