نسخه چاپی

نامزد محبوب فرزندان‌ هاشمی نیامد

نامزدی محمدعلی نجفی كاملا منتفی شده است.

به گزارش نما به نقل از جهان، وی کاندیدای مورد علاقه فرزندان‌ هاشمی‌رفسنجانی و برخی اعضای حزب کارگزاران همچون کرباسچی بود. خاتمی هم مدتی قبل گفته بود در میان کاندیداهای حداقلی اصلاح‌طلبان، نجفی امتیاز حداکثری دارد. در همین حال، مشرق نوشت: در جلسه اصلاح‌طلبان از جهانگیری به عنوان گزینه مطلوب نام برده شده است چرا که وی:

1- رابطه خوبی با نظام دارد. 2- برادر 2 شهید است. 3- مشکلات حسن روحانی را با اصلاح‌طلبان ندارد. 4- در جبهه اصلاحات، حرف گوش‌کن‌تر از بقیه کاندیداهاست. 5- هم مورد اعتماد مجمع روحانیون و هم کارگزاران است. 6- احتمال تایید صلاحیت وی بالاست. البته مانورها روی نامزدی محمد خاتمی هم همچنان ادامه دارد طوری که موسوی‌خوئینی‌ها اخیرا گفته است: طرح پیشنهادی من برای انتخابات، ایجاد موج است.

ما باید برای نشان ‌دادن وزن و به رخ کشیدن اقتدار خود به نظام موج ایجاد کنیم. حتی با استفاده از خاتمی که نمی‌آید اما با طرح کاندیداتوری وی باید موج ایجاد کنیم.با این حال سعید حجاریان با انتقاد از فرصت‌سوزی خاتمی گفته است: وی در حال بازی‌ کردن نقش مهندس بازرگان در اوایل انقلاب است که برای محبوب ‌ماندن از صحنه سیاست کنار کشید.

بازرگان در انتخابات دوره چهارم ریاست‌جمهوری هم ثبت‌نام کرد اما به دلیل ردصلاحیت بدون کمترین اعتراضی برای همیشه از قدرت کناره گرفت. خاتمی هم می‌خواهد محبوب و ملوس، مثل بازرگان در تاریخ سیاسی کشور بماند.

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...