نسخه چاپی

تلافی به سبك رضازاده

عکس خبري -تلافي به سبک رضازاده

بهداد سلیمی در انتظار جلسه‌ای با رضازاده است تا دلیل رفتار رئیس فدراسیون وزنه برداری را جویا شده و مراتب دلخوری‌اش را به او رسما اعلام كند.

به گزارش نمابه نقل از برنا، بهداد سلیمی قهرمان دسته سنگین وزن المپیک چندی پیش به عنوان بهترین وزنه بردار سال 2012 انتخاب شد و از همین رو فدراسیون جهانی وزنه برداری از او دعوت کرد تا در مراسمی که در حاشیه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در تاشکند برگزار می‌شود، جایزه خود را دریافت کند، اما در کمال تعجب حسین رضازاده رئیس فدراسیون به جای بهداد در این مراسم حضور یافت و جایزه سلیمی را گرفت!

ظاهرا فدراسیون وزنه برداری به هیچ‌وجه دعوتنامه رسمی فدراسیون جهانی را به سلیمی نداده و همین دلخوری شدید بهترین وزنه بردار جهان را به همراه داشته است.

سلیمی درباره حضور نیافتن خود در مراسم اهدای جایزه بهترین وزنه‌بردار جهان می‌گوید: با توجه به این که مراسم در ازبکستان برگزار شد، باید به همراه تیم ملی نوجوانان اعزام می‌شدم، اما در جریان هیچ چیز نبودم و مراسم برگزار شد و آقای رضازاده به جای من جایزه را گرفت. البته خیلی علاقه مند بودم خودم در مراسم شرکت کنم و از این بابت دلم خیلی گرفته است.

گفته می‌شود که در جریان اختلافات ملی پوشان المپیکی با کوروش باقری سرمربی تیم ملی که استارت آن را بهداد سلیمی با عدم رای دادن به باقری به عنوان بهترین مربی سال زد و همین نکته سبب به خط خوردن نام او از اردوی تیم ملی شد، رضازاده عملا طرف سرمربی تیم ملی و دوست صمیمی و نزدیکش را گرفته و از همین رو دعوتنامه سلیمی را به او نداده تا اینگونه رفتار او را تلافی کرده باشد.

ظاهرا سلیمی در انتظار جلسه‌ای با رضازاده است تا دلیل رفتار رئیس فدراسیون را جویا شده و مراتب دلخوری اش را به او رسما اعلام کند.

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...