نسخه چاپی

در برقراری صلح با اسرائیل مشكلی نداریم

عکس خبري -در برقراري صلح با اسرائيل مشکلي نداريم

یك سركرده جبهه تروریستی النصره با بیان اینكه در برقراری سازش با اسرائیل مشكلی نداریم، ائتلاف موسوم به مخالفان سوری را آلت دست غربی ها توصیف كرد.

به گزارش نما، مهر به نقل از شبکه المنار، ابو حفص الادلبی یکی از فرماندهان گروه تروریستی جبهه النصره که هم اکنون در یکی از بیمارستانهای ترکیه تحت مداوا است، از اینکه غرب این گروه را در فهرست گروههای تروریستی گنجانده است، ابراز شگفتی کرد.

وی مدعی شد ما در سوریه خواهان دولت اسلامی هستیم، زیرا جامعه بین الملل فقط ناظر جنایتهایی است که در سوریه رخ می دهد.

ابو حفص با طرح این سوال که اگر غرب خواهان دموکراسی در کشور ماست، چرا تجهیز تسلیحاتی ارتش آزاد(از گروههای مسلح فعال در سوریه) را ادامه می دهد، افزود: شاهد دموکراسی غرب در لیبی بودیم. غربیها به ملت لیبی کمک کردند تا نظام حاکم را سرنگون کنند و امروز نیز آن را در میان خود تقسیم می کنند.

وی در خصوص ائتلاف موسوم به مخالفان سوری نیز اظهار داشت: این ائتلاف، دست پرورده غرب است تا بتواند کنترل سوریه را به دست بگیرد و این کشور را به حامی منافع خود و مرزهای اسرائیل تبدیل کند.

این سرکرده جببه النصره همچنین گفت: ما در برقراری صلح با اسرائیل مشکلی نداریم. خاطر نشان می شود گروه تروریستی جبهه النصره از حمایتهای گسترده برخی رژیمهای عربی به ویژه عربستان، قطر و امارات برخوردار است.

۱۳۹۲/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...