نسخه چاپی

دهقان:‌ رسانه ملی از نمایش رفتارهای التهاب‌آفرین پرهیز كند

یك عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینكه تردیدی در بی‌طرفی صداوسیما در انتخابات نیست، از رسانه ملی خواست تا از نمایش رفتارها و گفتارهایی كه در جامعه التهاب اجتماعی ایجاد می‌كند، خودداری كند.

به گزارش نما محمد دهقان در گفت‌وگو باایسنا، اظهار کرد: صداوسیما قطعا در انتخابات بی‌طرف است و این را در ادوار گذشته هم نشان داده اما ما در برخی برنامه‌هایی که ممکن است صداوسیما در اثر ملاحظه‌کاری از سوی صاحبان قدرت پخش کند قدری تردید داریم.

وی افزود: انتظار ما از رسانه ملی این است که زمینه تبلیغات انتخاباتی برخی از جریان‌های نامطمئن را در کشور فراهم نکند و ضمن رعایت تعادل بین کاندیداهای موجود، انصاف و عدالت را در نظر بگیرد.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس یادآور شد: افرادی که وابسته به یک جریان خاص هستند نباید مرتب در صداوسیما نشان داده شوند و تبلیغ رفتارهای نامتعادل و گفتارهای خلاف شان ملت ایران نباید مرتب از تلویزیون پخش شود.

دهقان با بیان اینکه رسانه ملی در فراهم کردن زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور بسیار موثر است، گفت: صداوسیما می‌تواند از شخصیت‌های مختلف نظام دعوت کند و برنامه‌های کاندیداها را به نقد بکشد، همچنین این امکان وجود دارد که مناظراتی بین کاندیداها پخش شود که آنها با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

وی با اشاره به تجربه مناظره‌های تلویزیونی دوره گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری، ادامه داد: در همین راستا مناظره مستقیم بین کاندیداها توصیه می‌شود چرا که این امر می‌تواند مردم را در به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کند.

این عضو هیات رییسه مجلس در پایان اظهار کرد: صداوسیما در جریان برگزاری انتخابات می‌تواند بین مردم بیاید و ضمن انعکاس مشکلات مردم، شاخص‌هایی که آنها به دنبالش هستند را روشن کند تا کاندیداها هم خود را بر اساس خواست مردم معرفی کنند.

۱۳۹۲/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...