نسخه چاپی

پیشنهاد بی شرمانه آل سعود به آل خلیفه

عکس خبري -پيشنهاد بي شرمانه آل سعود به آل خليفه

آل خلیفه به دستور آل سعود به منظور مهار اعتراض های ضد حكومتی طرح تخریب مساجد را گسترش داده است.

به گزارش نما روزنامه کیهان نوشت، رژيم آل خليفه در هماهنگي با مقامات آل سعود تعرض و تخريب مساجد در بحرين را براي سركوب بيشتر معترضان از سر گرفت.
هماهنگ كننده مركز نظارت بر حقوق بشر بحرين در اين باره گفت، آل خليفه براي متشنج كردن اوضاع و مهار اعتراض هاي مردمي تخريب مساجد و اهانت به اماكن مقدس را در دستور كار خود قرار داده است.
منذرالخور تاكيد كرد، تعرض به آزادي هاي ديني و هتك حرمت مقدسات به دستور مستقيم آل سعود صورت مي گيرد چرا كه آل خليفه و آل سعود مي دانند كه انقلاب ها از مساجد آغاز مي شود.
وي افزود، مسجد مركز تجمع مسلمانان است و به همين دليل تعرض به اين اماكن مقدس اعتراضات مردمي را گسترش مي دهد.
اين در حالي است كه رژيم آل خليفه تصور مي كند كه با تخريب مساجد مي تواند از ملت انتقام گيرد.
يكي از فعالان حقوق بشري بحرين نيز اظهار داشت، بي عدالتي و تبعيض مذهبي و طايفه اي از سوي آل خليفه در حق شيعيان بحرين به وضوح ديده مي شود.
اين فعال حقوق بشري سكوت مجامع بين المللي و حقوق بشري به ويژه سازمان ملل در مورد تخريب اماكن مقدس شيعيان از سوي نيروهاي آل خليفه و آل سعود را جنايت دانست و تاكيد كرد، عاملان تخريب مساجد بايد مجازات شوند.
گفتني است از آغاز انقلاب مردم بحرين تاكنون بيش از 40 مسجد در بحرين از سوي آل خليفه و با همدستي آل سعود تخريب شده است.
تحليلگران معتقدند كه شيعيان بحرين با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ايران و تجمع در مساجد و حسينيه ها مخالفت هاي خود را با جنايات آل خليفه سازماندهي مي كنند و همين مسئله مهم ترين عامل در دشمني و كينه توزي آل خليفه نسبت به اين اماكن مقدس و تخريب آنها به شمار مي رود.از سوي ديگر، معاون دبيركل تشكل ملي دموكراتيك وحدت گراي بحرين اظهار داشت، آل خليفه با حمله به مساجد و تخريب آنها مرحله جديدي از سركوب معترضان را آغاز كرده است.
وي افزود، رژيم بحرين شيوه انتقام گيري از مسئولاني كه صداي خود را براي مطالبه خواسته هاي عادلانه و شرافتمندانه بالا برده اند در پيش گرفته است و نمي خواهد كه جهانيان اين صداها را بشنوند.
وي همچنين نسبت به بحراني شدن اوضاع در بحرين هشدار داد و گفت، اين اقدامات موجب مي شود كه چهره واقعي سران آل خليفه بيش از پيش براي جهانيان فاش شود.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...