نسخه چاپی

ياسر هاشمي:

رد صلاحیت، یكی از دغدغه‌های خاتمی

فرزند آیت‌الله رفسنجانی در ارتباط با كاندیداتوری پدرش در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: تا امروز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

به گزارش نما یاسر هاشمی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سئوالی در ارتباط با کاندیداتوری پدرش در انتخابات یازدهم اظهار کرد: پدرم تاکنون به جمع‌بندی نرسیده است ولی در عین حال بسیاری از سیاسیون پیش‌بینی‌های مختلفی را داشته‌اند. ایشان یک سری دغدغه‌هایی دارد که این دغدغه‌ها وی را برای حضور و نامزدی به جمع‌بندی نرسانده و البته تحلیل بنده این است که اگر این دغدغه‌ها رفع شود، پدرم می تواند این تشخیص را بدهد که در صحنه حضور پیدا کند.

فرزند آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا پدرش با رهبر معظم انقلاب جلساتی پیرامون انتخابات داشته است یا خیر، تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هر چند هفته یکبار جلسات مرتبی را با مقام معظم رهبری دارند که طبیعتا در این جلسات پیرامون انتخابات نیز بحث می‌شود.

*رد صلاحیت یکی از دغدغه‌های خاتمی برای عدم حضور در انتخابات

هاشمی در ادامه در ارتباط با کاندیداتوری محمد‌ خاتمی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های وی رد صلاحیت است که این یکی از دغدغه‌ها برای عدم حضور و نامزدی تلقی می‌شود.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...