نسخه چاپی

ثریا انتخاباتی می شود

تهیه كننده برنامه ثریا همچنین با توجه به زمان كوتاه باقی مانده تا آغاز تبلیغات نامزدها، افزود: با عنایت مدیر شبكه یك سیما، از هفته جاری برنامه ثریا دوبار در هفته پخش خواهد شد به این ترتیب كه این هفته در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و از هفته آینده روزهای سه شنبه و چهارشنبه زمان پخش برنامه ثریا خواهد بود.

به گزارش نما ، محسن مقصودي تهيه كننده و مجري برنامه تلويزيوني ثريا با بيان اينكه يكي از اهداف برنامه ثريا ديد باني براي پيشرفت كشور است گفت در همين راستا و در فرصت باقي مانده تا انتخابات رياست جمهوري برنامه ثريا به صورت ويژه و با نگاه خاص خود، به موضوع انتخابات خواهد پرداخت. مقصودي گفت در اين خصوص برخی از مسائل و چالشهای اصلی مسیر پیشرفت کشور انتخاب شده اند که در ایام مانده تا زمان انتخابات، برنامه هاي آينده ثريا حول محور اين موضوعات و با ساختاری نسبتا متفاوت به روي آنتن خواهد رفت.

محسن مقصودی مجری این برنامه در ادامه گفت : موضوعاتی همچون نيرو و انرژي، مسكن و عدالت، نظام سلامت و دارو، تورم و نظام مالي و شفافیت اطلاعات، مسائل نظام آموزش و پژوهش کشور و.... از جمله موضوعاتي هستند كه كارشناسان مسلط و پژوهشگران جوان در اين حوزه ها در برنامه ثريا به تبيين وضعيت و مشكلات فعلي كشور در اين زمينه ها و انتظارات از رئیس جمهور آینده خواهند پرداخت.

تهیه کننده برنامه ثریا همچنين با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا آغاز تبلیغات نامزدها، افزود: با عنایت مدیر شبکه یک سیما، از هفته جاری برنامه ثريا دوبار در هفته پخش خواهد شد به اين ترتيب كه اين هفته در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه و از هفته آينده روزهاي سه شنبه و چهارشنبه زمان پخش برنامه ثریا خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دهه چهارم انقلاب از سوی رهبر انقلاب دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده است و پیشرفت‌های فراوان بویژه در عرصه علمی و فناوری، آنگونه که باید در زندگی روزمره مردم ملموس نیست و مشکلات بسیاری به سبب ناکارآمدی برخی از تصمیمات برجای مانده است. لذا حل مشکلات کشور و ارتقای کارآمدی آن، انتظار به حقی است که مردم از منتخب خود دارند. که این مهم نیز جز با ارایه برنامه‌ دقیق و به دور از شعارزد‌گی و کلی‌گویی، از سوی نامزدهای محترم ریاست‌جمهوری در جهت حل مسائل اساسی کشور امکان پذیر نخواهد بود.

برنامه ثریا در این چند هفته سعی خواهد کرد به سهم خود نسبت به افزایش آگاهی مخاطبان و کاندیداها از مسائل اصل پیشرفت کشور (به ویژه در حوزه های علم، فناوری، صنعت و اقتصاد کشور) بپردازد تا محکی بر برنامه ها و شعارهای نامزدهای ریاست جمهموری باشد و مردم بتوانند در انتخاب اصلح بانگاه جامع تری شرکت نمایند.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...