نسخه چاپی

ماه مرگ و زندگی فوتبال

عکس خبري -ماه مرگ و زندگي فوتبال

خودمان را فریب ندهیم، زمان زیادی تا رسیدن به خرداد ماه نمانده است و اگر واقعاً صعود به جام جهانی را می‌خواهیم از حالا باید به حمایت از تیم ملی فكر كنیم و در راستای تقویت تیم ملی قدم برداریم..

به گزارش نما علیرضا حاج میرزابابا در روزنامه حمایت نوشت: کرش مربی بزرگی است و همه ما به یاد داریم فدراسیون فوتبال با چه مشقتی او را بر نیمکت تیم ملی نشاند، او آنقدر بزرگ است که بعضی‌ها او را جانشین فرگوسن می‌دانند و ... اما اینکه چرا نتوانسته است نتایج لازم را در ایران بگیرد مشکل کار جای دیگری است که نه با نقد و نه با مدح‌های غیر کارشناسانه برطرف نمی‌شود و این نقدها و اظهار نظرهایی که با کوچک‌ترین بادی هم تغییر پیدا می‌کند می‌تواند به پیکره فوتبال ما ضربه وارد کند.
واقعیت این است که خرداد 92 براي فوتبال ما، ماه مرگ و زندگي است و در راستاي تقويت تيم ملي از هر نظر براي اين ماه سرنوشت‌ساز بايد آماده شويم، اما جو فعلي حاكم بر فوتبال نه تنها در اين راستا نيست بلكه خواسته و ناخواسته جوي حاكم شده كه تلقين بر نااميدي از صعود به جام جهاني مي‌كند.
چیزی که در این زمان مهم است راه یافتن به جام جهانی است، که برای ما سال‌های سال است آرزو شده است و اکنون همه مردم ما تشنه دیدن تیم ملی خود در برزیل هستند.
سه بازی مهم داریم و 49 روز دیگر یعنی 28 خرداد یا مسافر برزیل هستیم یا در پلی‌آف یا مغضوب بزرگ. تا بخواهيم به خود بجنبيم خرداد ماه فرا رسيده است و تيم ملي بايد روبروي حريفاني قرار بگيرد كه هر كدام انگيزه خاص خودشان را دارند. تيم ملي بايد بازي‌هايي را به پايان ببرد كه بر هيچ كس اهميت آن پوشيده نيست، پس حالا زمان واقعي اتحاد همگاني است، تيم ملي امروز به حمايت همه جانبه نياز دارد نه فقط بازي با قطر، نه فقط بازي با لبنان بلكه تا پايان هر سه بازي بايد تيم ملي مورد حمايت شديد رسانه‌ها و همه اقشار دخيل در فوتبال قرار گيرد.
خودمان را فریب ندهیم، زمان زيادي تا رسيدن به خرداد ماه نمانده است و اگر واقعاً صعود به جام جهاني را مي‌خواهيم از حالا بايد به حمايت از تيم ملي فكر كنيم و در راستاي تقويت تيم ملي قدم برداريم..

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
محمد وظيفه
0
0
۱۳۹۲/۲/۱۵
فوق العاده مطلب زيبا و قشنگي بود از قلم نويسنده کمال تشکر را مي کنم که نثر به اين زيبايي به کار برده است
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...