نسخه چاپی

فرمول تعیین كاندیدا نهایی شد

«با مراجعه به نظرسنجی‌های معتبر و در نظر گرفتن سه مؤلفه آرای مثبت، آرای منفی و رشد و جهش كاندیداهای ائتلاف، نظرسنجی‌های موجود بررسی می‌شود و نتایج آخرین نظرسنجی‌ها در آستانه ثبت نام كاندیداها و خروجی كاندیدای ائتلاف مشخص خواهد شد.»

به گزارش نما حجت‌الاسلام محمد حسین موسی‌پور دبیر ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کاندیداهای این ائتلاف گفت: در جلسه امروز در مورد آرایش و فضای انتخاباتی کشور مواردی مطرح شد و فرمول تعیین کاندیدای نهایی ائتلاف به تصویب اکثریت اعضای ائتلاف رسید.

وی ادامه داد: با مراجعه به نظرسنجی‌های معتبر و در نظر گرفتن سه مؤلفه آرای مثبت، آرای منفی و رشد و جهش کاندیداهای ائتلاف، نظرسنجی‌های موجود بررسی می‌شود و نتایج آخرین نظرسنجی‌ها در آستانه ثبت نام کاندیداها و خروجی کاندیدای ائتلاف مشخص خواهد شد.



دبیر ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان تأکید کرد: در جلسه امروز مقرر شد که تا پایان مهلت ثبت‌نام، نظر ائتلاف پنج‌‌گانه مشخص شود و برای ثبت نام فقط یک کاندیدا از این ائتلاف ثبت نام کند.

حجت‌الاسلام موسی‌پور در ادامه اظهارداشت: نظر نهایی اعضای ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان این است که برای ثبت‌نام به کاندیدای واحد برسیم.



وی خاطر نشان کرد: جلسه بعدی کاندیداهای ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان هفته آینده و در آستانه ثبت‌نام از کاندیداها برگزار خواهد شد که در مورد کاندیدای نهایی به جمع‌بندی خواهیم رسید.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...