نسخه چاپی

قرضاوی موجب فساد دین و گمراهی مسلمین است

روزی خلیفه دوم تورات در دستش بود، پیامبر اكرم صلی الله و علیه و آله او را دیدند و فرمودند این چیست؟ گفت: تورات است، پیامبر غضبناك شده و فرمودند اگر موسی امروز بود از من پیروی می‌كرد.

به گزارش نما به نقل از شيعه آنلاين،‌ آیت‌الله سید محمود بحرالعلوم میردامادی، از علماي مقيم نجف اشرف در درس خارج خود اظهار داشت: از جمله مسائلی که قابل دقت و بررسی است اعمال، رفتار و گفتار علمایی است که در هر مذهب ممکن است فساد ایجاد کنند و فسادشان نیز به دیگران سرایت کند.

ایشان ادامه داد: از جمله کسانی که باید اعمال، گفتارش و خط مشی او مورد توجه قرار گیرد، قرضاوی است که تناقض‌گویی‌های بسیار فاحش و آشکاری دارد؛ ما در تاریخ نمونه‌هایی مانند آقای قرضاوی داشتیم که رفتار و گفتارشان به صلاح دین و امت اسلامی نبوده است. اگر بر پرونده این اشخاص بررسی دقیقی داشته باشیم در می‌یابیم که غالباً از ایادی استعمار و استکبار هستند، یعنی عالمی در لباس دین و علم اما دنبال امر اجنبى و بیگانه و مخالف با اسلام.

استاد حوزه علمیه نجف اشرف با اشاره به ارتباط سران عامه با یهود، به ذکر نقلی در خصوص خلیفه دوم پرداخته و ابراز داشت: روزی خلیفه دوم تورات در دستش بود، پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله او را دیدند و فرمودند این چیست؟ گفت: تورات است، پیامبر غضبناک شده و فرمودند اگر موسی امروز بود از من پیروی می‌کرد.

حضرت آيت الله بحرالعلوم ميردامادي افزود: اگر این خبر درست باشد که قرضاوی با صهیونیست‌ها در ارتباط بوده و هست؛ جای دوری نرفته است، آن طور که از همسر ایشان نقل شده وی با یهود ارتباط داشته و دارد و زبان و خط عبری می‌داند، از کوزه همان برون تراود که در اوست، اعمال انسان فکرش را نشان می‌دهد. این مخالفت‌ها با حق و امت اسلامی، عامل تفرقه شدن و هر روز مطلبی را بیان کردن و تناقض گویی‌های مکرر نشان می‌دهد که فکر ایشان چیست و برای چه کسی و چه حزبی کار می‌کند.

ایشان ضمن تاکید بر اینکه مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید توجه داشته باشند فریب این قبیل علما را نخورند و از دینشان مواظبت کنند، اظهار داشت: در حدیث شریفی نقل شده که «از دین و ایمانتان به خصوص در زمان غیبت حضرت صاحب‌الامر ارواحناله الفداه مواظب کنید»، با این تبلیغات مخالفت‌ها و روش‌های متناقضی که گاهی از برخی علما مانند قرضاوی صادر می‌شود ممکن افراد ضعیف منحرف گردند، واقعاً باید مراقب بود، وی نوشته‌هایی در مدح بنی‌امیه دارد و آن‌ها را خادم اسلام می‌داند.

استاد حوزه علمیه نجف اشرف تصریح کرد: همه مسلمانان می‌دانند بنی‌امیه به اسلام خیانت کردند و عامل تفرقه در امت اسلامی بودند، با حق دشمنی کرده و در حق اهل بیت رسول الله صلی الله و علیه و آله ظلم کردند، اما آقای قرضاوی چشم می‌بندد و ادعا می‌کند که بنی‌امیه خادم اسلام بوده‌اند.

حضرت آيت الله بحرالعلوم ميردامادي در پایان گفت: باید مواظب باشیم در آخرالزمان و در زمانه غیبت صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه اعمال، رفتار و گفتار علمایی مانند قرضاوی را بررسی کرده و از آن‌هایی که عامل استکبار، استعمار و تفرقه در جهان اسلام هستند پیروی نکنیم.

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...