نسخه چاپی

روایت پایگاه ریاست جمهوری از استقبال 'باشكوه' مردم از احمدی‌نژاد

عکس خبري -روايت پايگاه رياست جمهوري از استقبال 'باشکوه' مردم از احمدي‌نژاد

پایگاه اینترنتی رسمی ریاست جمهوری در بیان آنچه 'یكی از باشكوه‌ترین و تأمل‌برانگیزترین نكات مراسم استقبال' مردم گیلان از احمدی نژاد خوانده آورده است : مادری كه فرزند خود را در آغوش داشت، رییس‌جمهور را خطاب داد و گفت' آقای دكتر مردم بی‌شماری كه به استقبال آمده‌اند تازه از آمدن شما آگاه شدند و بدانید اگر از قبل اعلام شده بود، حتی یك نفر هم در خانه نمی‌ماند'.

به گزارش نما، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در حاشیه نگاری از استقبال از سفر استانی رئیس جمهور به گیلان نوشته است : استقبال امروز مردم گیلان و رشت از رییس‌جمهور حال و هوا و جنسی از گل یاس دارد و شمیم روح‌انگیز یاس نبی در فضای شهر پیچیده است.

مردم با شاخه‌های گل یاس و گل محمدی با شور و ایمان خود را به مسیرهای استقبال از رییس‌جمهور رسانده و با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) به دکتر احمدی‌نژاد، به وی خیر مقدم گفتند.

مردم خطه دلیران و شجاعان میلاد فرخنده دخت گرامی پیامبر اکرم(ص) را با شادی حضور رییس‌جمهور دو چندان کرده و در خیابان‌های مملو از جمعیت این شهر، با حضور پرشور و نشاط خود فرشی از گل یاس و محمدی برای دکتر احمدی‌نژاد گستراندند.

مردم دیار انقلابی و شهیدپرور گیلان، گویا مراسم استقبال را به صحنه آزمون درس وفاداری و شجاعت تبدیل کرده و با حضور باشکوه و چشم‌نواز نشان دادند که این درس را از مکتب فاطمه زهرا(س) به خوبی آموخته‌اند.

مردم با خروش دریایی و شکوه و عظمت جنگل‌های سر به فلک کشیده گیلان استقبال از رییس‌جمهور را بهانه کرده و صلابت و استواری و ایستادگی در راه آرمان‌های انقلاب و حمایت از دولت خدمتگزار را به نمایش درآوردند.

یکی از باشکوه‌ترین و تأمل‌برانگیزترین نکات مراسم استقبال جایی بود که مادری که فرزند خود را در آغوش داشت، رییس‌جمهور را خطاب داد و گفت: آقای دکتر مردم بی‌شماری که به استقبال آمده‌اند تازه از آمدن شما آگاه شدند و بدانید اگر از قبل اعلام شده بود، حتی یک نفر هم در خانه نمی‌ماند.

در بین جمعیت استقبال‌کنندگان از تمام اقشار جامعه و از سنین مختلف از مادران و پدران سالخورده تا جوانان پرشور و نیز نوزادانی که در آغوش مادران خود جای گرفته و پرچم کشورمان را در دست داشتند مشاهده می‌شود و همگی یکصدا فریاد برمی‌آورند، «هستیم بر آن عهد که بستیم».

۱۳۹۲/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...