نسخه چاپی

دولت من عاري از جريان انحرافي و فتنه خواهد بود

دكتر آل آسحاق:برای حل مشكلات اقتصادی برنامه دارم/ باید تكلیف خاكستری ها روشن شود

عکس خبري -دکتر آل آسحاق:براي حل مشکلات اقتصادي برنامه دارم/ بايد تکليف خاکستري ها  روشن شود

یحیی آ ل اسحاق گفت: برخی ها كه می خواهند در كشور خاكستری باشند باید تكلیفشان روشن شود.

به گزار نما وی که در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج سخن می گفت بیان داشت: ما برای اینکه نامزدی که برنامه های اش را تبیین کند باید ترجمه شناخت خود از کشور را بیان کند و بهتر است مدل و الگوی خود را بیان کند.

آل اسحاق تصریح کرد: باید به ارکان جهت ساز نظام از جمله قانون اساسی، آرمانها، ارزشها و سیاست های رهبری که جهت های نظام را مشخص می کنند توجه کرده و هر برنامه ای باید در چارچوب ارکان جهت ساز باشد.

وی افزود: دشمنان با ایران برخوردهای آرمانی و عملیاتی دارند و منافع ملی و حیاتی ایران با آرمانهایش عجین است. ملت آماده است برای آرمان های اعتقادی و حیاتی اش بجنگد. امام فرمودند اگر دشمنان ما به دین ما حمله کنند به تمام دنیای آنها حمله می کنیم.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان خاطر نشان کرد: جهان بر اساس آرمانهای جمهوری اسلامی اداره خواهد شد و از رهبری تا کوچکترین فرد در کشور هر روز صبح به حضرت حجت (عج) سلام می دهند.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری که می خواهد کشور را در حوزه اجرایی اداره کند باید کشور و منطقه و جهان را به خوبی را بشناسد و اگر ارتباطات جهانی نسبت به ایران را نشناسد نمی تواند کشور را اداره کند. رئیس دولت باید مانند پزشکی که مرض کشور را بشناسد و نسخه عملیاتی برای حل مشکلات و چالش ها داشته باشد.

آل اسحاق با اشاره به مدل برنامه و مدل اقتصادی اش بیان داشتک مدل اقتصاد اسلامی را از سالها قبل دنبال کرده ایم و معتقدم باید در حوزه اقتصاد مدل دولت - ملت را اجرا کرد.

وی افزود: مبنای فکری ما از 30سال قبل واقع نگر آرمانگرا است . دنیا نیز امروز در سطح عمل و تئوری به این نظریه رسیده است که مدل صحیح اقتصادی همان مدل دولت- ملت است

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات اقتصادی در استانها بیان داشت: در خانواده ای انقلابی به دنیا آمدم و به انقلابی بودن افتخار می کنم. مسائل و مشکلات خرد و کلان اقتصادی را می شناسم و برای حل مشکلات برنامه دارم. در طول سالها فعالیت و مدیریت های اقتصادی شناخت خوبی از واقعیت های کشور دارم.

آل اسحاق روحیه خود را اعتدالی دانست و گفت: اصول حاکم بر روند کشور را رهبری مشخص می کنند و خط و مشی سیاست خارجی با رهبری است.

وی ادامه داد: فتنه چیست و فتنه گر کیست مربوط به قوه مجریه و رئیس جمهور نیست و قوه قضائیه فتنه و انحرافیون را باید مشخص کند. فتنه در کشور رخ داد اما تشخیص فتنه گر با قوه قضائیه است. اصلاح طلبی با فتنه تفاوت دارد. اصلاح طلبانی هستند که درون نظام هستند. با حضور اصلاح طلبان مشکلی نداریم اما فتنه گران جایی در نظام ندارند. باید از ظرفیت های اجتماعی نظام استفاده کرد.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان خاطر نشان کرد: امروز انحرافی ها هستند و حتی دیده ایم بعضی ها در زندان هستند که خود را امام زمان(عج) می دانند. اینکه کسی از دین انحراف پیدا می کند را حوزه های علمیه و روحانیت مشخص می کنند و یا در حوزه سیاسی اگر کسی از نظام انحراف دارد را مجموعه نظام مشخص می کند و دولت من عاری از جریان انحرافی و فتنه خواهد بود و هیچ همکاری با آنها خواهم داشت.

وی افزود: برخی ها که می خواهند در کشور خاکستری باشند باید تکلیفشان روشن شود.

آل اسحاق تصریح کرد: تکثر اصولگرایان در ورود تهدید نبود و نشان داد اصولگرایان چه ظرفیت خوبی برای اداره کشور دارند اما در جمع بندی اصولگرایان باید به جمع بندی واحد برسند منتها هنوز مکانیزم مشخص نشده است.

وی در پاسخ به سوالی در باره اینکه آیا احمدی نژاد اصولگراست یا نه بیان داشت: احمدی نژاد جزو اصولگرایان بود و4 سال اول را با آرمانهای اصولگرایی پیش برد اما بعد از آن تفاوت کرد. نامه هایی را شخصا به احمدی نژاد نوشتم و انتقاداتم را بارها بیان کردم. احمدی نژاد پیشنهاد وزارت را در دولت اش به من داد.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در خصوص ورود محسن رضایی به این ائتلاف گفت: محسن رضایی نمی خواهد با کسی ائتلاف کند و ما کاملا آماده حضور آقای رضایی در ائتلاف اکثریت اصولگرایان هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: اصلا کشوری به نام اسرائیل را نمی شناسیم و حتی خطوط قرمز ما میگوید به فلسطین و لبنان کمک می کنیم. سیاست های نظام مشخص است.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...