نسخه چاپی

دفعه قبل كه قیامت كردید برای هفت پشت ما كافی است!

یك پایگاه اینترنتی وابسته به اعضای متواری حزب مشاركت، مدعیان حمایت از خاتمی و نامزدی او را به طنز گرفت.

يک پايگاه اينترنتي وابسته به اعضاي متواري حزب مشارکت، مدعيان حمايت از خاتمي و نامزدي او را به طنز گرفت.
«نداي سبز آزادي» در تحليلي آميخته به طنز خود نوشت: فعلا فشارها روي آقاي خاتمي زياد است که بيايد براي نامزدي. ايشان هم هي به تلميح و تصريح مي‌گويد که اگر بيايد از همان مرحله تاييد شوراي نگهبانش مشکل دارد تا الي آخر. جماعت فشارآور هم مي‌گويند شما بياييد ما پشت شما ايستاده‌ايم. يک جوري هم مي‌گويند که انگار اگر شوراي نگهبان، خاتمي را رد صلاحيت کند آنها خاک فلسطين را به توبره مي‌کشند.

اين نوشته مي‌افزايد: آقاي خاتمي که طفلکي ماخوذ به حياست رويش نمي‌شود بگويد همانقدر که پشت آقاي موسوي ايستاديد براي هفت پشت هر دو تاي ما (چهار پشت شما و سه پشت آقاي خاتمي) بس است! تازه اين حجم از پشت شما ايستادن در حالي بود که شما از همان نيمه شب برگزاري انتخابات شجاعانه ايستاديد و تا به حال تسليم نشديد و تاکيد مي‌شد که موسوي دستگير بشه ايران قيامت ميشه.

نداي سبز همچنين با به تمسخر گرفتن ادعاي فتنه‌گران درباره تقلب و... نوشت: تازه سد شوراي نگهبان که رد شود مکافات تبليغات فرا مي‌رسد و ابزارهايي که يکسره دست حکومت است. بعد نوبت به برگزاري انتخابات و حمله به ستادها و کمبود تعرفه‌ها و اينها مي‌رسد.

بعد محشر شمارش آرا زير نظر نمايندگان شوراي نگهبان و بسيج و سپاه و وزارت کشور است. همه اينها که با انداختن يه تومن به آش، به خير خوشي تمام شود نوبت تجميع آرا در ستاد انتخابات وزارت مي‌شود که قبلا يک بار 8 ميليون راي را دستکاري کرده‌اند و الان که خبره هستند بعيد است دستشان با کمتر از ده دوازده ميليون گرم شود(!)

يادآور مي‌شود باندهاي فتنه‌گر مدعي تقلب 11 ميليوني در انتخابات سال 88 هرگز توضيح نداده‌اند که با چه رويي مي‌خواهند به صحنه برگردند و مجددا دعوت به حضور در انتخابات کنند؟ اين در حالي است که اصل ادعاي تقلب نيز صرفا اسم رمز براي انجام پروژه از پيش طراحي شده آشوب و ساختارشکني بود به نحوي که از دل اين فتنه‌گري حمله به مقدسات اسلامي پديد آمد. در اين زمينه نيز دست‌اندرکاران فتنه و از جمله کساني مانند خاتمي جزو مجرمان و خيانتکاران اصلي هستند که فضا را براي ميدان‌داري گروهک‌هاي ورشکسته ضد انقلاب فراهم کردند.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...