نسخه چاپی

مشایی از نماز شب‌ها به این جایگاه رسیده است

این بنده خدایی كه كنار دست رئیس جمهور ماست و آرام آرام جایگاه نایب خاص امام زمان(عج) را اشغال می‌كند، از نماز شب‌ها و روزه‌هایی كه هیچ كدام از ما نمی‌توانستیم انجام دهیم، به این جایگاه رسیده است.


این بنده خدایی که کنار دست رئیس جمهور ماست و آرام آرام جایگاه نایب خاص امام زمان(عج) را اشغال می‌کند، از نماز شب‌ها و روزه‌هایی که هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم انجام دهیم، به این جایگاه رسیده است.
حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار ،با بیان اینکه مسئله عدم امکان بهره‌وری راز مجموعه‌ای است که دشمنان از آن بهره می‌برند، اظهار داشت : یکی از راه‌های جمع‌آوری اطلاعات نفوذ است و نفوذ در میان ما برای دشمن کاری ندارد، به طور مثال یک نفر کنار ما 20 سال نماز شب می‌خواند؛‌ این بنده خدایی که کنار دست رئیس جمهور ماست و آرام آرام جایگاه نایب خاص امام زمان(عج) را اشغال می‌کند، از نماز شب‌ها و روزه‌هایی که هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم انجام دهیم، به این جایگاه رسیده است.
وی با بیان اینکه نفوذ بین ما راحت است، افزود: ولی نفوذ کردن توسط ما بین دشمنان سخت است چراکه ما شراب خوردن دروغین نداریم لذا به طور طبیعی نمی‌توانیم به جامعیت اطلاعاتی دست پیدا کنیم. فصل اول در توان دفاع داشتن اطلاعات است.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...