نسخه چاپی

گشت ارشاد ویژه بازیگران سینما

نیروی انتظامی با طرح هایی با شعار امنیت اجتماعی، امنیت اخلاقی و... هر ساله سعی كرده به نوعی جای خالی مسئولان فرهنگی را پر نموده و با برخورد قهری تا حد امكان مانع از گسترش فضای نا مطلوب ایجاد شده گردد.


نیروی انتظامی با طرح هایی با شعار امنیت اجتماعی، امنیت اخلاقی و... هر ساله سعی کرده به نوعی جای خالی مسئولان فرهنگی را پر نموده و با برخورد قهری تا حد امکان مانع از گسترش فضای نا مطلوب ایجاد شده گردد.
یکی از موضوعات قابل توجه در خصوص پدیده بد حجابی، تبلیغ مد و تقلید مردم از اشخاص معروف و خصوصا ستاره های سینما و تلویزیون است. متاسفانه با بی توجهی مدیران فرهنگی برخی هنرمندان و بازیگران که با استفاده از امکانات دولتی به شهرتی دست یافته اند بدون توجه به الزامات فرهنگی و مذهبی جامعه ایرانی و به تقلید از مدل های غیر متعارف غربی در جامعه خود را در معرض قرار میدهند.
کم نیست خبرهایی که از بازداشت بازیگران در پارتی ها و یا حضور در جشن ها و مراسم هایی با وضعیت نا مناشب شنیده شده و از برخورد نیروی انتظامی با آنها منتشر شده است.
نیرو انتظامی طی سالیان اخیر اقدام به تخصصی نمودن وظایف خود نموده و با تشکیل بخش های مختلفی همچون پلیس سایبری، پلیس امنیت اخلاقی، پلیس پیشگیری و... گام های موثری در کاهش جرایم و نوع برخورد با مجرمین برداشته است لذا با توجه به اهمیت موضوع هنرمندان اگر بخشی از پلیس بتواند به صورت تخصصی با موضوع آنان همراه گردد با برنامه ریزی و تعامل مناسب با آنان خواهد توانست از انتشار اخبار و شایعات جلوگیری و فضا را برای سوء استفاده کنندگان محدود نماید.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...