نسخه چاپی

الگوی خاتمی؛ از اقتصاد تا فرهنگ و سیاست

زاكانی تصریح كرد: در دوره اصلاحات شرایط كشور روز به روز ملتهب می شد و در مقابل دشمنان شاهد كرنش دولتی ها بودیم.

علیرضا زاکانی، نماینده تهران در مجلس گفت: خاتمی در دوره اصلاحات از الگوی غربی تبعیت کرد و در حوزه اقتصاد، اقتصاد آزاد را در پیش گرفت... در این دوران در حوزه فرهنگ و سیاست نیز دچار الگوی عاریه ای شدیم که به کشور آسیب های فراوانی زد.
زاکانی تصریح کرد: در دوره اصلاحات شرایط کشور روز به روز ملتهب می شد و در مقابل دشمنان شاهد کرنش دولتی ها بودیم.



کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: در سال 84 شعار عدالت گستری، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض مطرح شد اما اشکال این دولت این بود که بر شعارهای خود باقی نماند و شرایط کشور به سمتی رفت که امروز دچار آسیب های جدی هستیم.

وی با بیان اینکه در همه دولت ها و در طول این 24 سال، خدمات جدی برای کشور انجام گرفته است، گفت: در این دوران آسیب های جدی را نیز متحمل شدیم که این آسیب ها در دوران خاتمی و هاشمی به خاطر جهت گیری غلط آنها بود.



وی اظهار داشت: اصل 9 قانون اساسی به این موضوع اشاره دارد که تفکیکی میان آزادی، استقلال و حفظ تمامیت ارضی نباید قائل شد. اما در دوران هاشمی شاهد این بودیم که آزادی محدود و تنها به استقلال و حفظ تمامیت ارضی توجه شد. در دوران خاتمی نیز به بهانه آزادی، استقلال کشور ضربه خورد. در دوره فعلی نیز عدم پایبندی به ارزش ها و فراموش شدن اصول را شاهد هستیم. در این دوره هر جا که از اصول اصولگرایی و ارزش های انقلاب فاصله گرفتیم دچار انحراف شدیم و هر جا که بر این اصول استوار بودیم دستاوردهایی را به همراه داشت.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...