نسخه چاپی

اظهارات عجیب احمدی نژاد

پیرموذن: رئیس دولت در یك اظهارات گستاخانه حتی سعی می‌كند در اظهاراتی عجیب از برخی فرمایشات مقام معظم رهبری نیز سوء استفاده كند تا به هر نحو ممكن كاندیدای مورد نظرش را موجه جلوه دهد.

کمال الدین پیرموذن، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: رئیس دولت به هر شیوه‌ای از جمله سفر به مناطق مختلف کشور به بهانه حل مشکلات مردم درصدد تبلیغ کاندیدای خود است و در یک اظهارات گستاخانه حتی سعی می‌کند در اظهاراتی عجیب از برخی فرمایشات مقام معظم رهبری نیز سوء استفاده کند تا به هر نحو ممکن کاندیدای مورد نظرش را موجه جلوه دهد.

پیرموذن با بیان اینکه دولت به جای حل مشکلات 90 درصد مردم که با تنگناهای معیشتی روبرو هستند و اصلاح سیاست‌های غلط اقتصادی و تعاملی با دنیا در ماه‌های اخیر تلاش کرده تا به هر نحو ممکن تبلیغات انتخاباتی راه بیندازد اما شورای نگهبان این غوغاسالاری و حق پنداری رئیس دولت را به دقت رصد می‌کند و به یقین اجازه نخواهد داد افراد انحرافی تایید صلاحیت شود.



وی تصریح کرد: البته دولت روی چهره‌هایی همچون چمران، الهام و برخی از وزرای کابینه فعلی نیز نظر مثبت دارد تا آنها را وارد انتخابات کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از مسئولان اجرایی کشور از جمله استانداران بارها اعلام کردند که اگر رهبری فرزانه انقلاب یک ندا بدهد ما همکاری خود را با دولت احمدی‌نژاد قطع می‌کنیم و حاضر نیستیم به درخواست‌های غیر‌قانونی و غیر‌شرعی رئیس دولت و اظهارات نسنجیده او وقعی نهیم.



پیرموذن در پایان اذعان داشت: گویی احمدی‌نژاد دوست ندارد چرخش قدرت و حاکمیت مردم سالاری دینی اتفاق بیفتد که قطعاً مردم در 24 خرداد با یک انتخاب بزرگ حماسه‌ای را خلق کرده و تمام شیطنت‌ها را برملا خواهند کرد.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...