نسخه چاپی

نامزدی هاشمی قطعی است

اگر آقای هاشمی كوچكترین امیدی می‌داشتند كه خود اصولگرایان می‌توانستند این مشكلات را كه كشور بعد از 8 سال پیدا كرده سامان بدهند یقینا نمی‌آمدند اما متاسفانه این امید و باور را ندارند.

به گزارش نما، صادق زیبا کلام در گفت وگو با روزنامه آرمان ادعا کرد: آمدن آقای هاشمی مثل زلزله آرایش انتخاباتی اصولگرایان را برهم خواهد ریخت. آنان را به سمت یک ائتلاف گسترده علیه آقای هاشمی می‌کشاند. من بعید نمی‌بینم که جدای از خود اصولگرایان، آیت ا... مصباح، جبهه پایداری، حتی جریان دولت هم به ائتلاف جبهه مقابل هاشمی بپیوندند. نخستین پیامد آمدن آقای هاشمی آن است که نامزد اصولگرایان از آقای دکتر ولایتی تغییر پیدا می‌کند و به احتمال زیاد آقای قالیباف نامزدشان می‌شود. منتها این تغییر از یکسو با مخالفت شدید احمدی‌نژاد و جبهه پایداری روبه‌رو می‌شود و از سویی دیگر با مخالفت جریانات ارزشی درون طیف اصولگرایی. داستانش مفصل است و من ترجیح می‌دهم آن را بگذارم برای وقت دیگری. اجمالش این است که از دید همه اینها قالیباف یک تکنوکرات است و واجد آن معیارهای ارزشی اصولگرایی است. منتها من الان نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم. فقط می‌خواهم عرض کنم که آمدن آقای هاشمی همه حساب و کتاب‌های اصولگرایان را به هم خواهد ریخت.


وی با تایید اینکه نامزدی هاشمی قطعی است، افزود: اگر آقای هاشمی کوچکترین امیدی می‌داشتند که خود اصولگرایان می‌توانستند این مشکلات را که کشور بعد از 8 سال پیدا کرده سامان بدهند یقینا نمی‌آمدند اما متاسفانه این امید و باور را ندارند.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...