نسخه چاپی

قرضاوی:‌ حزب الله حزب شیطان است!

عکس خبري -قرضاوي:‌ حزب الله حزب شيطان است!

ما از همه جهانیان و جامعه بین الملل از جمله ایالات متحده آمریكا،‌ فرانسه،‌ بریتانیا، آلمان،‌ ایتالیا و همه و همه می خواهیم كه علیه آنهایی كه ضد ملت سوریه مبارزه می كنند،‌ بایستند!

به گزارش نما به نقل از شيعه آنلاين،‌ "يوسف قرضاوي"‌ چهره سرشناس جهان عرب در جديد ترين سخنراني خود، شديد ترين حملات و انتقادات را متوجه حزب الله لبنان و "نوري مالکي" نخست وزير عراق کرد.

وي که روز گذشته در خطبه نماز جمعه مسجد "عمر بن خطاب" در دوحه پايتخت قطر سخن مي گفت در ادامه افزود:‌ حزب الله واقعي هيچ گاه به ظالمان کمک نمي کند اما اين حزب که در لبنان است،‌ حزب شيطان است زيرا به حکومت ديکتاتوري و ظالم سوريه کمک مي کنند!

او افزود:‌ اگر اين حزب از ملت سوريه که اهل حق هستند در برابر حکومت ظالم حمايت مي کرد،‌ اهل حق بود و حزب الله ناميده مي شد اما اکنون که از ديکتاتور سوريه حمايت مي کند،‌ حزب شيطان است!

قرضاوي در ادامه گفت:‌ ما از همه جهانيان و جامعه بين الملل از جمله ايالات متحده آمريکا،‌ فرانسه،‌ بريتانيا، آلمان،‌ ايتاليا و همه و همه مي خواهيم که عليه آنهايي که ضد ملت سوريه مبارزه مي کنند،‌ بايستند!

اين روحاني نماي مصري تبار که سال هاست جيره خور ر‍ژيم قطر است،‌ در ادامه "نوري مالکي" نخست وزير عراق را نيز مورد حمله و انتقاد قرار داد و گفت:‌ عراق به مردي مبتلي شده که در حد حکومت نيست اما ناخواسته به قدرت رسيد. مردم از او نفرت دارند و او را لعنت مي کنند. او اهل سنت را به اعدام محکوم مي کند. او عراق را تکه تکه و پاره پاره کرد. شيعه و سني و کرد و عرب را در عراق از هم جدا کرد اما در نهايت شکست خواهد خورد زيرا او يک ديکتاتور در کره زمين به شمار مي رود و خداوند وعده شکست ديکتاتوران را داده است.

گفتني است قرضاوي در ادامه از اعتراضات اهالي استاندار الأنبار در غرب عراق که از سوي حزب منحله بعث و سازمان هاي اطلاعات و امنيت ترکيه، اردن، قطر و عربستان سعودي حمايت مي شوند،‌ حمايت کرد.

۱۳۹۲/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...