نسخه چاپی

شایعه العربیه درباره تصمیم انتخاباتی هاشمی رفسنجانی

بنا بر ادعای العربیه از قول یك منبع مطلع، آقای هاشمی رفسنجانی هفته پیش با شماری از فعالان اصفهانی و همچنین تعدادی از نزدیكان خود دیداری غیرعلنی داشته است. او در این دیدار گفته است كه قصد دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، اما رهبر جمهوری اسلامی ایران تا كنون نپذیرفته است!

به گزارش نما العربیه (alarabiya) رسانه تحت امر خاندان سلطنتی عربستان، دوشنبه 16 اردیبهشت به نقل از منبعی ناشناس شایعه ای را در مورد «علت تعلل رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اعلام کاندیداتوری» منتشر کرد.



بنا بر ادعای العربیه از قول آن منبع مطلع، آقای هاشمی رفسنجانی هفته پیش با شماری از فعالان اصفهانی و همچنین تعدادی از نزدیکان خود دیداری غیرعلنی داشته است. او در این دیدار گفته است که قصد دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، اما آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، تا کنون نپذیرفته است!



به نوشته سایت العربیه، آقای هاشمی رفسنجانی افزوده است که برای جلب نظر مساعد آیت الله خامنه ای به حضور خود در انتخابات، طی روزهای اخیر تلاش خواهد کرد.




رسانه وابسته به آل سعود افزود: «در این دیدار، رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام ایران از نفوذ نظامیان و نیروهای امنیتی در تمام نهادها[!] ابراز نگرانی کرده است. او همچنین از تلاش های برخی از اصولگرایان تندرو برای حذف مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده و گفته است که روند حذف شخصیت های مؤثر از مجمع تشخیص مصلحت آغاز شده تا به حذف کامل مجمع برسد[!]»



العربیه در پایان خاطرنشان کرده است: «در روزهای اخیر زمزمه هایی از احتمال نامزدی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح و پس از آن، موجی از انتقادها و حملات از سوی اصولگرایان علیه هاشمی رفسنجانی آغاز شد.»





اکنون این پرسش به ذهن متبادر می شود که در صورت صحت نقل قول مذکور، کدام منبع مطلع در بین اطرافیان آیت الله هاشمی رفسنجانی، واسطه انتقال اخبار و اطلاعات به رسانه تحت امر خاندان سلطنتی عربستان سعودی است و جزئیات ملاقات های غیرعلنی ایشان را مخابره می کند؟!

گفتنی است تا لحظه انتشار این خبر، دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد شایعه فوق واکنشی نشان نداده است.

1.jpg

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...