نسخه چاپی

هشدر هاشمی درباره اختلافات

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وجود اختلافات و دعواهای جناحی و سیاسی را برای وحدت و اعتماد مردم و جامعه سمّ مهلك دانست.

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای مجمع متخصصین کشور، بر ضرورت همراه‌ بودن شعار با عمل و علم و تعهد تأکید کرد.

وی تصریح کرد: تخصص و تعهد دو بال حرکت به سوی رشد و توسعه کشور هستند و منافع علم و تخصص باید در عقلانیت جامعه و زندگی مردم متبلور شود.



به گزارش فارس، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از ابتدای تأسیس مجمع انتظار می‌رفت تا کشور به سمت عقلانیت و کارهای علمی و انجام امور زیربنایی پیش رفته و شاهد توسعه روزافزون ایران باشیم.

هاشمی رفسنجانی افزود: بی‌ توجهی و یا کم‌توجهی به تخصص و تجربه در جامعه، عامل عدم استفاده صحیح از منابع و ذخایر کشور و در نتیجه افزایش فقر است.



وی با ابراز تأسف از آنچه «بداخلاقی‌های سیاسی و بعضاً سخنان فریب‌کارانه‌ای که توسط برخی افراد صاحب‌تریبون یا رسانه به‌ویژه در آستانه انتخابات بیان می‌شود» خواند، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی و مبنای آن اخلاق و منش اسلامی است و اگر منطق و استدلال در موضع‌گیری‌ها و اعلام مواضع وجود داشته باشد، دلیلی برای تخریب و توسل به دروغ، تزویر و تهمت علیه دیگران وجود نخواهد داشت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وجود اختلافات و دعواهای جناحی و سیاسی را برای وحدت و اعتماد مردم و جامعه سمّ مهلک دانست.



هاشمی رفسنجانی گفت: در سال‌های دفاع مقدس، وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسئولان به گونه‌ای بود که خانواده‌ها، خود جوانانشان را راهی جبهه می‌کردند و وقتی پیکر مطهر شهیدان از جبهه برمی‌گشت، مادران شهدا بر سر مزار فرزند خود حماسه می‌سرودند.

وی ادامه داد: پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز مردم و مسئولان با وحدت و انسجام کامل، کمر به ترمیم خرابی‌های جنگ و بازسازی و سازندگی کشور بستند و در عرصه بین‌المللی نیز حقانیت خود را به دنیا اثبات کردیم و با سیاست تعامل سازنده و ارتباطات بین‌المللی سالم، توانستیم اکثر دشمنان خارجی را به دوست تبدیل کنیم.



در ابتدای این دیدار، کریم زارع رئیس، خسرو نصیرزاده دبیر، دانش منفرد و حسین نجمی از اعضای مجمع متخصصین هر یک به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل جاری کشور پرداخته و با بیان نکات مثبت و منفی شرایط اقتصادی - سیاسی و فرهنگی کنونی کشور، خواستار نامزدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری شدند.

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...