نسخه چاپی

حزب‌الله از زیرزمین هم اسرائیل را تهدید می‌كند

در حالی كه پهپادهای حزب‌الله سال گذشته برای چندمین بار در عمق آسمان فلسطین اشغالی به پرواز درآمدند، مقامات صهیونیست می‌گویند ارتش حزب‌الله از زیرزمین نیز اسرائیل را تهدید می‌كند.یك افسر بلندپایه در بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی گفت: خطرهای زیادی در جبهه شمالی ما وجود دارد و حزب‌الله لبنان در حال حاضر از زیرزمین ما را تهدید می‌كند.

در حالي که پهپادهاي حزب‌الله سال گذشته براي چندمين بار در عمق آسمان فلسطين اشغالي به پرواز درآمدند، مقامات صهيونيست مي‌گويند ارتش حزب‌الله از زيرزمين نيز اسرائيل را تهديد مي‌کند.يک افسر بلندپايه در بخش عمليات ارتش رژيم صهيونيستي گفت: خطرهاي زيادي در جبهه شمالي ما وجود دارد و حزب‌الله لبنان در حال حاضر از زيرزمين ما را تهديد مي‌کند.

به گزارش روزنامه «الحيات» اين افسر صهيونيست تصريح کرد: حزب‌الله تونل‌هاي زيادي زير زمين حفر کرده است و سعي مي‌کند نيروهاي ارتش ما را براي مبارزه به آنجا بکشاند. تهديد از زيرزمين در اين منطقه طي سال‌هاي اخير افزايش يافته است.وي خاطرنشان کرد: اوضاع جنوب لبنان درحال حاضر در مقايسه با گذشته و طي جنگ دوم لبنان بسيار تغيير کرده است؛ ساخت و سازهاي زيادي زير زمين انجام شده وتونل‌هاي فراواني حفر شده است و اگر ما قصد داشته باشيم بار ديگر در اين منطقه وارد جنگ شويم، با مشکلات سخت‌تري مواجه خواهيم شد.

يادآور مي‌شود نيروهاي صهيونيستي در جريان جنگ 33 روزه (سال 2006) به واسطه وجود همين تونل‌ها، تلفات معتنابهي را متحمل شدند. در همان جنگ دو فروند ناوچه جنگي صهيونيست‌ها در درياي مديترانه منهدم شد و البته تانک‌هاي مرکاوا و هلي‌کوپترهاي پيشرفته ارتش صهيونيستي نيز از قدرت کوبنده حزب‌الله در امان نماند.

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...