نسخه چاپی

افسران برگزار ميكند:

پخش برنامه زنده تعاملی با موضوع انتخابات در یك شبكه اجتماعی

عکس خبري -پخش برنامه زنده تعاملي با موضوع انتخابات در يک شبکه اجتماعي

ویژگی منحصر به فرد این سری برنامه‌ها كه با هدف بصیرت‌افزایی و تبیین شاخص های انتخاب صحیح در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تهیه شده‌اند، فضای تعاملی و قابلیت مشاركت از راه دور كاربران فضای مجازی در برنامه است.

به گزارش نما اولین قسمت از سری برنامه‌های گفتگو محور با عنوان «در مسیر حماسه»، روز دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه به صورت زنده در شبکه خبری-اجتماعی افسران پخش می شود. ویژگی منحصر به فرد این سری برنامه‌ها که با هدف بصیرت‌افزایی و تبیین شاخص های انتخاب صحیح در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تهیه شده‌اند، فضای تعاملی و قابلیت مشارکت از راه دور کاربران فضای مجازی در برنامه است.
بنا بر این گزارش، کاربران شبکه افسران این امکان را دارند که در حین پخش برنامه «در مسیر حماسه»، نظرات و سوالات مورد نظر خود را به صورت آنلاین مطرح کنند و پاسخ میهمان برنامه را بشنوند. محمد فائضی، امین فرج الهی و ابوذر زارع میهمانان نخستین قسمت «در مسیر حماسه» هستند که در ساعت 16:30 روز دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه پخش خواهد شد.
علاقمندان جهت مشاهده و شرکت در برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی شبکه افسران به آدرس www.afsaran.ir مراجعه نمایند.

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...