نسخه چاپی

ماجرای درگیری كریمی و شیرینی در رختكن

«... شو ...، تو چی كاره ای كه حرف می زنی؟» نقل به مضمون و البته سانسور شده از جملاتی است كه ظاهرا كریمی در رختكن به شیرینی گفته. اینطور كه نزدیكان پرسپولیس تایید می كنند در دقایق بعد از بازی، سرپرست و كاپیتان پرسپولیس بدجور به هم پیچیده اند.

«... شو ...، تو چی کاره ای که حرف می زنی؟» نقل به مضمون و البته سانسور شده از جملاتی است که ظاهرا کریمی در رختکن به شیرینی گفته. اینطور که نزدیکان پرسپولیس تایید می کنند در دقایق بعد از بازی، سرپرست و کاپیتان پرسپولیس بدجور به هم پیچیده اند. آنها در لحظاتی که سکوهای معترض شعار می دادندو مهدوی کیا خداحافظی می کرد تا گلاویز شدن هم پیش رفتند. سرپرست پرسپولیس شروع کننده بود. او که بعد از بازی ناراحت بود، مثل همه به رختکن آمد و شروع کرد به غر زدن.

اعتراض شیرینی جو زده از سکوهای ناراحت بود: «این چه وضعشه؟ این جامم که از دست دادیم؟ ...» و البته کریمی هم نتوانست آن را تحمل کند. او با جملاتی که خیلی هم ورزشی نبودند به سرپرست جواب داد «... شو ... تو چی کاره ای که حرف می زنی؟» این جواب ها ظاهرا دل کریمی را خنک نکرد. او که به پای مصدومش یخ بسته بود به سمت شیرینی رفت و اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند درگیری لفظی به درگیری فیزیکی تبدیل می شد.

جواب های سرپرست شوکه شده به شماره 8 ظاهرا تهدید به دخالت رویانیان بوده: «الان زنگ می زنم سردار تکلیفت رو روشن کنه.» جمله ای که آتش کریمی را بسیار تند کرد: «به هر ... می خوای زنگ بزن هر کاری دلت می خواد بکن.» سعید شیرینی با رویانیان تماس می گیرد و صحبت ها را منتقل می کند. کریمی هم وسائلش را برمی دارد و در کنار رختکن صابونی هم به به تن گل محمدی می زند: «وایسا و همین جا ... باش.»

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...