نسخه چاپی

سقف یارانه ها تغییر نمی كند

سخنگوی كمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا كه كمیسیون با مبلغ 42 هزار میلیارد تومان مورد نیاز دولت موافقت كرده است ، سقف یارانه های پرداختی به هر نفر نیز تغییر نخواهد یافت.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ آقای قادری در نشست خبری افزود: در مجموع مباحث مطرح شده در خصوص یارانه ها ،کمیسیون تصمیم گرفت که پرداخت یارانه نقدی به شکل کنونی ادامه پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات برخی از روستائیان و عشایر تحت پوشش صندوق حمایت از روستائیان و عشایر گفت: پیش از این صندوق فقط روستائیانی را تحت پوشش و حمایت عملی قرار می داد که آنان در زمان بروز مشکل یا حادثه در روستاها باشند که کمیسیون این مسئله را اصلاح کرد که بر این اساس روستائیان و عشایر تحت پوشش صندوق در صورتی که در شهرها و یا روستاهای دیگر نیز با مشکلی مواجه شدند تحت پوشش عملی صندوق خود قرار گیرند.

قادری همچنین با اشاره به اینکه پیش از این تنها کارفرماهایی که حداکثر 5 نفر کارگر در اختیار داشتند می بایست کارگران را بیمه کنند ، گفت: نمایندگان کمیسیون تلفیق مصوب کردند که کارگاه های کشاورزی نیز شامل این بخش شوند تا کارفرماها با داشتن حداکثر 5 نفر کارگر در این کارگاه ها کارگران را نیز بیمه کنند.

وی همچنین گفت: نمایندگان مقرر کردند صندوق توسعه ملی در بانک های معتبر خارجی نیز سپرده گذاری کند.

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...