نسخه چاپی

تكفیری ها به دنبال چه هستند؟

دكتر علیرضا اسلامی

اين روزها دنياي اسلام به ويژه جهان تشيع در اسائه ادب مشتي وحشي و پليد سلفي و وهابي و تكفيري به قبر حجر بن عدي صحابي پيامبر اعظم(ص) و يا با وفا و شجاع اميرالمؤمنين علي(ع) كه به دست جنايتكار معاويه به شهادت رسيد بي تاب و خشمگين و ناراحت است. حوزههاي علميه تعطيل و هر كس از اين بي حرمتي فجيع مطلع شد آن را محكوم نمود.
وهابي‌هايي كه توسط انگليس ساخته شدند و در حدود يكصد سال آثار اسلامي را در بقيع مدينه و مكه و دنياي اسلام تخريب نمودند ودر دهه‌هاي اخير كه توسط آمريكاو اسرائيل تغذيه شدند جز كشتار و وحشي گري در افغانستان و پاكستان، عراق و سوريه و لبنان و مصر حجاز و تفرقه‌افكني هيچ خاصيتي نداشتند و به بهانه وجود كثيفشان استكبار جهاني اعم از آمريكاو انگليس و فرانسه چه لشگركشي‌ها كه به افغانستان و پاكستان و عراق و مالي و ليبي و... نداشتند و چه جنايتهاكه نكردند.

اگر دقت شود آمريكاو عواملش چون اسرائيل و قطر و عربستان و تركيه به كشورهاي اسلامي چه آسيبها كه نزدند بعضي با حمله مستقيم اسرائيل چون سودان و بعضي با حمايت رژيم ديكتاتور آنها و سركوب مردم چون حجاز و بحرين و بعضي با ايجاد درگيريهاي قومي و مذهبي مثل پاكستان و سوريه و لبنان و مصر.

اگر سابقه كثيف آنها را بنگري تا كنون يك اسرائيلي را نكشته‌اند لكن هزاران مسلمان را به خاك و خون كشيده‌اند.

قبر حجربن عدي كه در حومه دمشق است نه يك نقطه استراتژيك نه داراي تاسيسات حياتي و اقتصادي است پس چه هدفي از تخريب آن و بيرون شكيدن جسد اين شهيد پاك باخته صدر اسلام دارند؟ همو كه در ركاب اميرالمؤمنين(ع) با سلف تكفيري‌ها به نام خوارج درصدر اسلام جنگيد. به نظر مي‌رسد هدف اربابان اين بازيچه‌هاي عوامل كثيف استكبار ايجاد فتنه مذهبي و راه انداختن جنگ شيعه و سني است كه از هر طرف كشته شود به نفع آنها باشد. لذا بايد خار در چشم و استخوان در گلو صبر نمود همانگونه كه حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و برادرانش ابوالفضل العباس و بني هاشم(ع) در برابر سلف آنها كه به جنازه امام حسن مجتبي(ع) اسائه ادب نمودند و آن را تيرباراران كردند. طبق وصيت آن حضرت صبر نمودند و خشم خويش را فرو خوردند. هر چند بسيار سختاست لاكن بايد صبر نمود تا خون آن شهيد و ساير مظلومان ريشه اين نابكاران را قطع و خشك كند.

وظيفه علماء و رسانه‌ها در اين خصوص بسيار سنگين است كه عقايد باطل اين فرقه انگليسي را تبيين نمايندكه مسلمين از آن احتراز نمايند.

۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...