نسخه چاپی

پنجعلی: گل‌محمدی گزینه اول ماست

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی گزینه اول ما برای فصل آینده است اما چند گزینه دیگر را نیز تحت بررسی داریم.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد پنجعلي پس از نشست کميته فني امروز باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز سعي کرديم برنامه‌هاي گل‌محمدي براي فصل آينده را ببينيم و سپس آنها را به همراه بازيکناني که قرار است به پرسپوليس بيايند، ارزيابي کنيم تا بهترين تصميم را براي فصل‌ آينده بگيريم.

پنجعلي در پاسخ به سؤالي که شايد 15 بازيکن از شما جدا شوند، گفت: نه، اينطور نيست، درست است که قراردادها تمام شده اما طبق نظر کادر فني بازيکن جذب مي‌کنيم اما باز هم مي‌گويم گزينه اول ما براي سرمربيگري گل‌محمدي است و ما قرار است برنامه‌ ايشان را گرفته و سپس در مورد او تصميمات لازم را بگيريم، امروز در خصوص گزينه خارجي نيز صحبتي نداشتيم.

پنجعلي خاطرنشان کرد: متأسفانه خارجي‌ها فوتبال ما را خيلي اذيت کردند، ژوزه به ما تيم را دوازدهم تحويل داد اما با مربي خودمان باز هم به فينال جام حذفي رسيديم، گل‌محمدي اگر شناخت بيشتري از تيم داشت قطعاً ما در ليگ برتر هم وضعيت بهتري داشتيم. هواداران از پرسپوليس قهرماني مي‌خواهند و ارزيابي ما اين است که خارجي‌ها به فوتبال ما کمکي نمي‌کنند. ما اسمي‌تر از کي‌روش نداريم اما ايشان براي ما چه کار کرده است؟

وي ادامه داد: ما بازي سختي را مقابل سپاهان داشتيم و متأسفانه بازي را واگذار کرديم اما سؤال من اين است براي يک پنالتي چقدر بازي را معطل کردند و خبرنگاران را به اين طرف و آن طرف کشاندند، من عضو کميته فني نيستم که اين حرف‌ها را مي‌زنم فقط امروز به عنوان يک پيشکسوت دعوت شدم.

وي در پايان يادآور شد: من جزو آنهايي هستم که نمي‌نشينم تا هرچه دلشان مي‌خواهد بگويند و من هم گوش بدهم، همه مي‌دانند هم پست داشتم و هم حقوق اما وقتي ديديم شرايط ايده‌آل نيست. رفتم.


۱۳۹۲/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...