نسخه چاپی

اهانت وهابیان، حیوانی، فجیع و غیر قابل اغماض است

امام‌جمعه‌ی موقت ارومیه گفت: آمریكا انگلیس و اسراییل در پی شكست‌هایشان از طریق وهابیان به‌عنوان یك فرقه‌ی ضاله و انحرافی فاسد و فاسق در صدد اهانت به مسلمان هستند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام «سلامتی» در خطبه‌های نماز جمعه گفت: هتک حرمت به اماکن متبرکه و این اهانت‌های هدفمند عواقب بسیار شدیدی برای آنها داشته و قابل اغماض نبوده و یقیناً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی گفت: وهابیان به‌عنوان بی‌ایمان‌ترین و بزرگترین دشمن مسلمانان، کافرانی هستند که سابقاً نیز با اعمال غیرانسانی و بیشرمانه اقدام به جریحه‌دار کردن ارزش‌های مسلمانان کرده‌اند.

امام‌جمعه‌ی موقت ارومیه در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: نامزدها حرمت هم‌دیگر را نگه داشته و در فضایی رقابت کنند که جو آن را در عدم افترا و توهین به همدیگر ابتدا خود تضمین و نگه دارند.

وی گفت: مردم با بصیرت و معرفتی بی‌نظیر حماسه‌ای را رقم می‌زند که پاسخی محکم برای بدخواهان نظام خواهد بود و بستر تحقق واقعی حماسه اقتصادی نیز هر چه بیشتر فراهم می‌شود.

حجت الاسلام سلامتی الگو قرار دادن ائمه اطهار را در ابعاد مختلف سبک و سیاق زندگی راه سعادت و کمال ذکر کرد.

وی با اشاره به مناسبت‌های ماه رجب خاطرنشان کرد: مردم با توجه به برکات این ماه که مورد توجه همه‌ی مسلمانان است هر چه بیشتر از رحمت ایزد باریتعالی متنعم می‌شوند.

۱۳۹۲/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...